مرتبط با این مطلب
نایت ملودی » ورزش » فوتبال » فوتبال ایران » حواشی فوتبال ایران » سرمربی تیم فوتبال بانوان پاس همدان: داور یار دوازدهم حریف بود

 

سرمربی تیم فوتبال بانوان پاس همدان پس از شکست تیمش مقابل دلوارکشتی بوشهر مدعی شد که داور بازی یار دوازدهم تیم حریف بوده است.

 

صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره بازی تیمش مقابل دلوارکشتی بوشهر گفت: متاسفانه یکی از مشکلات همیشگی لیگ برتر بانوان بحث داوری است. در بازی مقابل دلوارکشتی بوشهر ما با ۱۱ نفر بازی می‌کردیم، اما تیم حریف ۱۲ نفره بود و داور یار دوازدهم این تیم محسوب می‌شد.

 

وی افزود: در دقیقه ۵۰ این بازی در شرایطی پنالتی به نفع تیم حریف گرفته شد که حتی خطا بر روی بازیکن ما انجام شده بود و گل اول دلوارکشتی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. گل دوم تیم حریف هم با آبشاری که بازیکن بوشهری به دروازه‌ ما زد، به نفع این تیم ثبت شد. انگار والیبال و فوتبال در این دیدار با هم تلفیق شده بود. حتی کمک داور برای این خطا پرچم زد هر چند داور حتی نظر کمک خود را تایید نکرد.

 

سرمربی تیم فوتبال بانوان پاس همدان در پایان گفت: زمانی که از بحث داوری به ناظر بازی شکایت کردیم عنوان شد که فیلم بازی را برای فدراسیون بفرستیم تا رسیدگی شود، اما موضوع این است که بارها فیلم بازی‌های خود را به فدراسیون فرستاده‌ایم. حتی این اعتراض‌ها تایید هم شده است، اما هیچ تاثیری در نتیجه‌ بازی نداشته است.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت