نایت ملودی » ورزش » توپ و تور » تنیس و بدمینتون » زارع پور: نوروزی شانس حضور درمسابقات جهانی را دارد

2509603729yyyy

رییس فدراسیون تنیس روی میز با تاکید بر این که فدراسیون با کسی خصومتی ندارد عنوان کرد که در صدور رای تعجیل شده و فدراسیون هم مخالف این اتفاقات بوده است!

 

محمد زارع پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره بخشودگی حکم افشین نوروزی گفت: من از روز اول هم گفته بودم که با کسی خصومت نداریم و دوستان در صدور رای عجله کردند و همین تعجیل چنین شرایطی را فراهم کرد و ما هم مخالف بودیم که این اتفاق بیفتد.

 

وی افزود: فدراسیون با کسی مشکلی ندارد و درهای انتقاد هم باز است و به پیشنهادات هم گوش می‌کنیم. ما یک هدف در پشت این موضوع داشتیم و می‌خواستیم که وارد حاشیه نشویم، اما دوستان به حاشیه رفتند.

 

زارع پور خاطرنشان کرد: زمانی که بابادی وند با من تماس گرفت، گفته بودم که اگر یکی، دو روز صبر کند اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

 

زارع پور اضافه کرد: اجرای رای کمیته‌ استیناف از اختیارات رییس فدراسیون است و زمانی که با قدوسی، رییس کمیته‌ انضباطی هم صحبت کردم او اظهار کرد که اجرای رای از اختیارات قانونی من است و من می‌توانم اعلام کنم که این رای اجرا شود یا خیر. من در نظر داشتم تا روز شنبه (هفته‌ای که گذشت) بحث بخشودگی نوروزی را اعلام کنم، اما دوستان کمی عجله داشتند و به همین دلیل این تصمیم یکی، دو روز دیرتر اعلام شد.

 

رییس فدراسیون پینگ‌پنگ اضافه کرد: ما به مناسبت ولادت امام حسن عسگری (ع) این تصمیم را در روز چهارشنبه منتشر کردیم و نوروزی را بخشیدیم. همچنین با توجه به صحبت‌هایی که پیش از این باقری، دبیر فدراسیون داشت اگر نوروزی در اوج آمادگی باشد می‌تواند شانس حضور در مسابقات جهانی را هم داشته باشد.

 

زارع پور در پاسخ به این که بحث تعجیل را دلیل حاشیه‌های ایجاد شده عنوان کرده‌اید آیا فکر نمی‌کنید با اخراج نوروزی از اردو خود شما هم در تصمیم گیری عجله کرده‌اید؟ گفت: نه، این گونه نیست. چون من موضوعی را می‌دیدم و به همین خاطر تصمیم گرفتم که این اتفاق بیفتد. نوروزی حداقل دو روز تحمل می‌کرد و در اردو نبود و پس از آن می‌آمد و مسائل خود را مطرح می‌کرد، اما خودشان وارد مسایل دیگری شدند که تبعاتش همین اتفاقات است.

 

رییس فدراسیون پینگ‌پنگ افزود: باز هم من روی حرفم هستم و اجازه دخالت هیچ کسی را در امور اجرایی نمی‌دهم. البته پیشنهادات فنی داشته باشند این پیشنهادات را می‌شنویم، اما اولویت بندی آنها با فدراسیون است و ممکن است پیشنهادی خوب باشد، اما با توجه به شرایط موجود در اولویت‌های نخست نباشد.

 

وی درباره احتمال حضور نوروزی در تیم ملی هم گفت: اسامی نفرات حاضر در مسابقات انتخابی مشخص شده که نوروزی در بین این بازیکنان نیست، اما قطعا در شرایط جدید به دنبال آن هستیم تا تصمیم گیری در این باره به نفع تیم ملی باشد.

 

زارع پور درباره استعفای بابادی وند از پست مدیر تیم‌های ملی و پیشنهاد ارائه شده به علیدخت به ایسنا گفت: بابادی وند خودش استعفا داد و ما هم قبول کردیم. همچنین درباره مدیر تیم‌های ملی با افرادی در حال مذاکره هستیم و هنوز هیچ کس را به صورت رسمی برای این پست در نظر نگرفته‌ایم. پیشنهاد به علیدخت هم پیش از این‌ها بوده است و نقطه نظرات او را هم می‌گیریم، چون خصومتی با کسی نداریم و هر کسی که پیشنهاد خوبی داشته باشد قطعا استفاده می‌کنیم، البته قرار نیست همه بشوند مربی یا مدیر تیم‌های ملی، بلکه از نظرات افراد استفاده می‌کنیم.

 

رییس فدراسیون پینگ‌پنگ گفت: هنوز به جمع بندی برای تصدی‌گری پست مدیر تیم‌های ملی نرسیده‌ام و زمانی که به قطعیت برسیم اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت