مرتبط با این مطلب
طرز تهیه چین پاف

طرز تهیه چین پاف

مواد لازم برای ۴ نفر:

آرد: یک پیمانه
آب: یک پیمانه
کره یا روغن جامد: ۷۵ گرم
تخـم مرغ: سه تا چهــار عدد
پنیر خــامـه ای: ۵۰ گرم
نمک: ۱/۴ قاشق چایخوری
پنیر پیتزا: ۱۰۰ گرم
فلفل دلمه ای خرد شده: یک عدد
گوشــت مرغ پخـته شده: یک پیمانه
پیازچه: دو قاشق غذاخوری
سس مایونز: ۱/۴ پیمانه
خلال بادام بوداده: سه قاشق غذاخوری
پودر آویشن: نصف قاشق چایخوری
فلفل سیاه: نصف قاشق چایخوری
نمک: نصف قاشق چایخوری

طرز تهیه خمیر

در ابتدا آب و کره را با هم مخلوط کرده و روی حرارت قرار می‌دهیم تا جوش بیاید، و آرد را الک کرده، همراه نمک به یک‌باره به آب جوش اضافه نموده و هم می‌زنیم تا آب و کره کاملا جذب آرد شوند و آب تبخیر شود سپس مواد را مرتبا به مدت پنج تا شش دقیقه هم می‌زنیم تا کمی بوی خامی آرد گرفته شده و مواد یک‌دست گردد، سپس کنار می‌گذاریم تا خنک شود.حال باید تخم‌مرغ‌ها را یکی‌ یکی به مواد خمیر افزوده و با همزن مواد را هم می‌زنیم، بعد مواد را درون قیف با ماسوره شکوفه بزرگ می‌ریزیم. در سینی فر کاغذ روغنی قرار داده و از مواد با قیف روی آن شکوفه می‌زنیم.در این مرحله سینی را درون فر که از قبل با دمای ۲۰۰ درجه سانتی‌گراد گرم کرده‌ایم، به مدت ۲۰ تا ۲۵ دقیقه قرار می‌دهیم تا نان‌ها کاملا پف کرده و طلایی شوند.

طرز تهیه مواد میانی

ابتدا مرغ خرد شده را همراه پیازچه خرد شده، فلفل دلمه‌ای، خلال بادام، پنیر خامه‌ای، پودر آویشن، نمک، فلفل سیاه و سس مایونز همه را با هم مخلوط می‌کنیم. نان‌های پفی را از وسط برش زده، از مواد وسط آن قرار داده و سرو می‌کنیم.

نکته ها:

۱٫اگر بخواهید از پنیر پیتزا در مواد میانی استفاده کنید، باید سس مایونز را حذف کرده و به جای آن ۲٫سس گوجه فرنگی به مواد بیافزایید و پس از این که مخلوط را داخل نان ها ریختید، به مدت پنج دقیقه درون فر قرار داده تا پنیر پیتزای آن آب شود.به جای گوشت مرغ می توانید از کالباس خرد شده نیز استفاده کنید.

۳٫می توانید این مواد را داخل نان های کوچک همبرگر نیز قرار دهید.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت