نایت ملودی » اخبار » حوادث » قتل کودک ۴ ساله از سوی مرد شیشه ای + عکس

قتل کودک 4 ساله

شامگاه ۲۸ بهمن امسال از طریق مرکز فوریت های پلیسی وقوع یک فقره فوت مشکوک به کلانتری ۱۵۱ یافت آباد اعلام شد .

با حضور مأموران در بیمارستان و اعلام نظریه تیم پزشکی در خصوص وجود آثار ضرب و جرح بر روی بدن پسربچه ای ۴ ساله ، بلافاصله هماهنگی های لازم انجام و زن و مرد میانسالی که اقدام به آوردن پسربچه به بیمارستان کرده بودند ، برای انجام تحقیقات به کلانتری منتقل شدند .

با انتقال زن و مرد میانسال به کلانتری ، آنها در اظهارات خود عنوان داشتند که پسربچه ۴ ساله به نام “آتیلا” ، پسر یکی از دوستان فرزندشان می باشد . این زن و مرد در اظهارات خود به مأموران گفتند :  پسرمان به هویت “کامران . ب” ۲۶ ساله در حدود دو هفته پیش ، فرزند یکی از دوستانش را که با همسرش دچار اختلاف شده بود ، به صورت موقت و به درخواست پدر آتیلا به خانه آورد و با وجود مخالفت های ما برای قبول کردن مسئولیت نگهداری از کودک ، وی همچنان اصرار داشت تا از آتیلا مراقبت شود تا سرانجام تکلیف زندگی پدر و مادر آتیلا و زندگی آنها مشخص شود . امروز نیز ، کامران در حالی آتیلا را به خانه آورد که او بیهوش بود و به همین علت از ما درخواست کرد تا کودک را هرچه سریع تر به بیمارستان برسانیم .

با توجه به اظهارات پدر و مادر کامران ، مأموران کلانتری با مراجعه به محل سکونت کامران در منطقه خلیج ، وی را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند. کامران در اظهارات اولیه منکر هرگونه ارتکاب جنایت شده و سرانجام اعلام کرد که در حالت عصبانیت تنها ضربه ای به سر “آتیلا” وارد کرده و به هیچ عنوان قصد کشتن وی را نداشته است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع “فوت مشکوک” و به دستور قاضی قریشی زاده ، بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران ، پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

قتل کودک 4 ساله

با ارجاع پرونده به پلیس آگاهی تهران بزرگ ، به دستور بازپرس پرونده جسد برای تعیین علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل و متهم نیز جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم قرار گرفت  .

با آغاز تحقیقات از کامران ، وی همچنان در اظهارات اولیه خود مدعی بود که به هیچ عنوان قصد ارتکاب جنایت نداشته و همه چیز در یک لحظه و در اثر یک اتفاق بوده اما با اعلام نظریه پزشکی قانونی در خصوص خفه شدن آتیلا به علت انسداد شریان تنفسی ناحیه گردن ، کامران به ناچار لب به اعتراف گشود و به ارتکاب جنایت اعتراف کرد .

کامران در اعترافات خود به کارآگاهان گفت : روز حادثه ، پسرعمویم با من تماس گرفت و از من درخواست کرد تا برای کمک به اثاث کشی ، به شهرک اندیشه بروم. پس از انجام اثاث کشی و در حالیکه مقداری شیشه مصرف کرده بودم ، به همراه آتیلا سوار ماشین شده و به سمت تهران حرکت کردیم. ناگهان در انتهای اتوبان آزادگان و در نزدیکی شهرک دریا متوجه شدم که آتیلا به علت مشکلی که از همان زمان تولدش در سیستم گوارشی خود داشت ، صندلی ماشین را کثیف کرده است. در حالیکه همچنان در توهم مصرف شیشه بودم ، ابتدا چند ضربه به سر و صورتش زده و سپس برای آنکه صدای گریه کردنش را قطع کنم ، گردنش را گرفته و آنقدر فشار دادم تا صدایش قطع شد . در آن زمان متوجه شدم که آتیلا دیگر نفس نمی کشد. بلافاصله خودم را به خانه رسانده و از پدر و مادرم درخواست کردم تا آتیلا را به بیمارستان برسانند و خودم نیز در خانه منتظر بازگشت آنها ماندم تا اینکه مأموران به همراه عمویم به خانه آمده و مرا با خود به کلانتری بردند.

متهم در پایان اظهارات خود به کارآگاهان گفت : نیت من تنها کمک کردن بود اما در یک لحظه ، توهم شیشه باعث شد تا سیاهی تمام وجودم را بگیرد و کاری را کردم که هیچ وقت فکرش را نیز نمی کردم .

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت :  با توجه به اعترافات متهم ، از سوی بازپرس محترم پرونده قرار بازداشت موقت صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است .

تاریخ: 20 فوریه 2013
نویسنده: رضا ایرانی
دسته بندی: حوادث
نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت