مرتبط با این مطلب
نایت ملودی » اخبار » کند و کاو » اعلام نتیجه‌نهایی بررسی حوادث ۲۲ بهمن قم تا دو هفته آینده

حوادث 22 بهمن قم

منصور حقیقت‌پور نماینده اردبیل، سرعین و نمین در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به بررسی ‌های کمیته حوادث ۲۲ بهمن در قم گفت: روز گذشته بنده و نقوی‌حسینی برای نشست با مسئولان استان قم به این شهر سفر کردیم.

وی در ادامه افزود: تحقیقات و بررسی‌ها برای رسیدن به نتیجه نهایی در حال انجام است و پس از پایان بررسی این کمیته، گزارش نهایی به کمیسیون امنیت ملی ارائه می‌شود.

نایب رئیس کمیسیون امنیت‌ملی همچنین اظهار داشت: گزارش کمیته پیگیری حوادث ۲۲ بهمن در قم طی یکی دو هفته آینده نهایی خواهد شد.

بر اساس این گزارش؛ نقوی حسینی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران از اعضای کمیته پیگیری حوادث اخیر قم روز پنجشنبه هفته جاری نیز به این شهر سفر خواهند کرد و با مراجع عظام تقلید ملاقات‌هایی را برگزار خواهند کرد.

وی همچنین در ادامه افزود: کمیته پیگیری این موضوع تا کنون دو بار در روزهای شنبه و دوشنبه هفته جاری برای بررسی این حادثه به شهر قم سفر کرده اند. روز شنبه اعضای کمیته با شورای تامین شهر قم نشست مشترکی را برگزار کردند و روز گذشته نیز نشست مشترکی با فرماندهی سپاه استان قم و مسئولان اطلاعات و حفاطت سپاه و معاون برنامه ریزی سپاه و فرماندار قم برگزار شد و نظرات آنها و اطلاعاتی که داشتند مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی است؛ بعد از اتفاقات ۲۲ بهمن در قم کمیسیون امنیت ملی اقدام به تشکیل کمیته‌ای برای بررسی این اتفاقات کرد که حقیقت‌پور، نقوی حسینی، دواتگری و جهانگرزاده اعضای این کمیته را تشکیل می‌دهند.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت