مرتبط با این مطلب
نایت ملودی » سفر وگردشگری » گردشگری جهان » درآمد ۷۵۳ میلیون دلاری موزه متروپولیتن

به گزارش آرت دیلی، بر اساس یک نظرسنجی منتشر شده توسط موزه هنر متروپولیتن، در بهار و تابستان امسال صدها هزار بازدید کنندگان از نمایشگاه ۲۰۱۴ این موزه در شهر نیویورک مجموعا ۷۵۳ میلیون دلار هزینه کردند.

10712-

توماس پی. کمپبل، مدیر و مدیر عامل شرکت از موزه متروپولیتن، اعلام کرد: “نمایشگاه درخشان متروپولیتن و هم‌چنین مجموعه مشهور آن به منظور جلب بازدید کنندگان داخلی و بین‌المللی به نیویورک که تعداد ان‌ها زیاد است هنوز هم ادامه دارد. این گردشگری فرهنگی که یک عامل قدرتمند برای رفاه اقتصادی شهر نیویورک است، نقش حیاتی ایفا می‌کند.”

۱۹۷،۷۱۰ بازدید کننده در نمایشگاه “امپراطوری گمشده: مجسمه سازی هندو-بودایی از آسیای جنوب شرقی ابتدایی، قرن ۵ تا ۸” حضور پیدا کردند. صفحه نمایش “کمیسیون باغ پشت بام: دن گراهام با گونتر وگت” ۵۵۹،۸۷۶ بازدید کننده، “چارلز جیمز: فراتر از مد” ۵۰۵،۳۰۷ بازدید کننده، و گذشته نگری “گری وینوگرند” (Garry Winogrand) در مجموع ۱۶۵،۵۷۹ بازدید کننده را به خود جلب نمود.

این نظرسنجی هم‌چنین نشان داد که ۷۹ درصد از بازدید کنندگان موزه متروپولیتن در طول ماه‌های مه و اوت ۲۰۱۴ از خارج شهر نیویورک سفر کرده بودند. نیمی از این مسافران از بقیه کشورآمریکا آمده بودند، در حالی که نیمه دیگر از توریست‌های بین المللی بودند. طبق  گزارش تا ۸۰ درصد از مسافران به طور متوسط از ۳ تا ۶ روز، اقامت شبانه در شهر نیویورک داشتند. و به طور متوسط با اقامت و صرف هزینه‌های مختلف (از جمله مسکن، گشت و گذار، سرگرمی، بلیط موزه، حمل و نقل و خرید). هر فرد ۱۱۲۲ دلار را هزینه کرده است.

“امیلی کی. رافرتی” (Emily K. Rafferty)، رئیس موزه متروپولیتن و آژانس گردشگری رسمی نیویورک، اعلام کرد: “موزه متروپولیتن جایگاه خود را در برگزاری نمایشگاه به عنوان یکی از جاذبه‌های فرهنگی برای جلب بیشتر بازدید کنندگان به شهر نیویورک حفظ خواهد کرد.”

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت