“سحر جعفری جوزانی” بازیگر سینما و تلویزیون هم به جمع شاکیان شبکه های اجتماعی پیوست و در صفحه شخصی اش نوشت: «سلام دوستان من این صفحه رو باز کردم و تا به امروز با عشق وعلاقه جواب تک تک دوستان رو دادم ولی متاسفانه این فرهنگ هنوز اینجا جا نیفتاده.

 

سحر جعفری جوزانی

سحر جعفری جوزانی

با وجود اینکه خیلی از شما به من لطف دارین اما خیلی ها هم توهین میکنن و عده ای هم به اسم مردمی بودن به خودشون اجازه میدن هر سوالی و بپرسن و وظیفه ی من میدونن که جواب بدم. توقع خیلی از دوستان هم بالا رفته اگه یک بار پیامشون رو نبینم و پاسخ ندم ناراحت میشن، اگه فالوشون نکنم ناراحت میشن، خیلی ها میگن آدم داری که به ما جواب میده وووو.من متوجه شدم دوستان هنرمندی که جواب نمیدن دلیلش احتمالا پیش بینی همین اتفاقات هست. من همه ی شما رو دوست خطاب کردم اما همین دوستان یک روز به آدم میگن فرشته ی مهربون و روز بعد تبدیلت میکنن به دیو پلید.

من بدون علاقه و از روی تظاهر دوست ندارم کاری رو انجام بدم و دیگه این احساس رو ندارم و انگار وظیفه هست برای همین دیگه جواب تک تک دوستان رو نمیدم و هر کی دوست داره میتونه دیگه فالو نکنه. هر جا هستین موفق و سلامت باشین. سحر جعفری جوزانی

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت