نایت ملودی » ورزش » فوتبال » فوتبال ایران » اخبار فوتبال ایران » آندرانیک تیموریان از استقلال جدا میشود!

اندرانیک تیموریانآندرانیک تیموریان هافبک ملی‌پوش استقلال همچنان قصد جدایی از این تیم را دارد و به هیچ عنوان حاضر نیست موضع خود را در این خصوص تغییر دهد.

در این چند روز هم برخی از بازیکنان استقلال با او صحبت کردند تا نظرش را تغییر دهند. آرش برهانی، به عنوان یکی از نزدیک‌ترین دوستان آندو در استقلال اولین فردی بود که با او صحبت کرد.

در ادامه امیرحسین صادقی هم با هافبک جدایی‌طلب آبی‌ها وارد مذاکره شد اما پاسخ تیموریان به دوستان قدیمی‌‌اش در روز شنبه فقط یک جمله بود: «بهتر است درباره فوتبال حرف نزنیم، موضوع برای صحبت زیاد است.»

حساسیت موضوع به قدری زیاد است که پای فردی مثل منصور پورحیدری هم وسط بیاید. عضو هیأت‌مدیره فعلی استقلال هم طی روزهای اخیر به صورت دقیق پیگیر وضعیت آندو بود و حتی در چند نوبت به شکل مستقیم و غیرمستقیم قصد داشت روابط تیره طرفین را به سمت صلح پیش ببرد.

تیموریان اما موضعش را تغییر نداده و خواهان جدایی است. او به شدت از توهین بوقچی‌ها و برخی مسائل دیگر و تحرکات برخی افراد در استقلال ناراحت است و می‌گوید که این اتفاقات تصادفی نیست. او از اینکه به خانواده‌‌اش توهین شده به شدت ناراحت است و به دوستان نزدیکش گفته که حتی دوست ندارد یک ثانیه هم در استقلال بماند.

در حال حاضر تیموریان با پیشنهاد تیم‌های سپاهان، تراکتورسازی، پدیده، نفت تهران، ذوب‌آهن و پیکان مواجه است ولی اول باید با استقلال فسخ قرارداد کند تا بتواند با تیم‌هایی که قصد جذب او را دارند، مذاکره کند.

آندو هنوز تصمیم قطعی برای انتخاب تیم جدیدش نگرفته ولی برای او تراکتور، سپاهان و نفت در اولویت قرار دارند.

در شرایطی که گفته می‌شد برادر آندو به عنوان مدیر برنامه‌ در حال مذاکره با تیم‌های قطری است دیروز از یک منبع آگاه در باشگاه استقلال شنیدیم تنها دو تیم داخلی مشتری جدی این هافبک هستند و آندو باید یکی از آنها را برای ادامه فصل انتخاب کند.

پدیده مشهد و سپاهان اصفهان دو مشتری پروپاقرص آندو محسوب می‌شوند که آندو آنها را به عنوان مقصد بعدی به استقلالی‌ها معرفی کرده تا مذاکرات لازم برای جدایی او انجام شود.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت