نایت ملودی » سرگرمی » اینترنت و فناوری اطلاعات » معرفی گجت ها » اپلیکیشنی برای ساخت ویدیو های تصویر در تصویر

اپلیکیشنی برای ساخت ویدیو های تصویر در تصویر

تا به حال برایتان پیش آمده است که با اسمارت فون تان ویدیویی ضبط کنید و بخواهید تصویر خود به عنوان فیلمبردار را نیز به بینندگان نشان دهید؟ اپلیکیشن EyeReport این امکان را فراهم می کند تا به کمک دوربین جلوی دستگاه، تصویر خود را در گوشه ای از فیلم قرار دهید.

حتما تا اینجای مطلب ایده های جالبی برای استفاده از این اپلیکیشن به ذهن تان رسیده است. اما اجازه دهید که سیستم کار این برنامه را کمی بیشتر توضیح دهیم. شاید بزرگترین ایراد EyeReport را بتوان عدم امکان فیلمبرداری همزمان دانست؛ بدین معنی که شما ابتدا باید با دوربین پشتی فیلم اول را تهیه کنید و سپس با دوربین جلویی تصویر خود را ضبط نمایید.

شما همین طور می توانید فیلم های از پیش ضبط شده را از گالری به برنامه اضافه نمایید و در نهایت پس از اضافه کردن فیلم دوم، خروجی خود را با فرمت MOV تحویل بگیرید. این اپلیکیشن به رایگان، از اپ استور برای آیفون و آیپد قابل دانلود است.

اما اگر از عکاسانی هستید که همیشه پشت دوربین قرار می گیرند و تصویر آن ها در هیچ یک از عکس ها به ثبت نمی رسد، بهتر است به سراغ اپلیکیشن Signature Camera Pro بروید. این برنامه نیز ساختاری مشابه با آنچه قبل تر گفتیم دارد. با این تفاوت که تنها برای عکس مورد استفاده قرار می گیرد. این برنامه رایگان را از اپ استور می توانید دریافت کنید.

تاریخ: 28 ژانویه 2013
نویسنده: رضا ایرانی
دسته بندی: معرفی گجت ها
نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت