نایت ملودی » سفر وگردشگری » گردشگری ایران » مکان های دیدنی ایران » شکسته شدن پل شیشه‌ای گردشگری با یک بطری !

هیچ بازدید کننده‌ای مجروح و یا در معرض خطر قرار نگرفت، اما این پل در ۴۲ متر بالای رودخانه تیمز به حالت تعلیق درآمد.

یک پل شیشه‌ای راهرو مانند به ارزش ۱۰۰۰۰۰۰ پوند در سراسر یکی از معروف‌ترین رودخانه‌های بریتانیا، توسط یک بطری شکسته شد. این پل کمتر از دو هفته پیش به عنوان یکی از جاذبه‌های توریستی باز شده بود اما بخشی از قسمت بالایی این گردشگاه شفاف، در ارتفاع ۴۲ متری (۱۳۸ft) در بالای رودخانه تیمز در لندن درهم شکست. این طبقه شیشه‌ای، که تازه در تاریخ ۱۰ نوامبر از آن پرده برداری شده بود، دیدی جالب از ترافیک زیر آن، در کنار رودخانه و آسانسور پل، به بازدید کنندگان می‌دهد.

12898-footofan_com

“کریس ارلی” (Chris Earlie) مدیریت پل برج، گفت: “لایه شیشه‌ای در غرب گردشگاه جدید در نمایشگاه پل برج در عصر روز جمعه در هم شکست. این اتفاق زمانی روی داد که یک بطری خالی توسط یک عضو از تیم پذیرایی از یک سینی در طول انجام رویداد بر روی آن افتاد. طبقه فورا بازرسی شد و برای محافظت از مهمانان از تراشه‌های شیشه، تحت پوشش قرار گرفت.”

ارلی به خبرنگاران هنگامی که گردشگاه باز شد گفت “چیزی برای بیم و هراس برای بازدید کنندگان وجود ندارد. این هیجان‌انگیز است، من فکر می‌کنم چون خیلی هم در ارتفاعات بالا نیست، چیزی برای ترس وجود ندارد. اما در ضمن شما می‌توانید همه چیز را با جزئیات در زیر بینید.”

12899-footofan_com

پانل‌های شیشه‌ای ۱۱ متر طول و  ۱٫۸ متر عرض دارند. گردشگاه شش پانل شیشه‌ای با وزن حدود ۵۳۰ کیلو دارد، و بزرگترین تغییر در این نمایشگاه را از تاریخ افتتاح آن در سال ۱۹۸۲به عموم مردم ارائه می‌دهد. تیم مهندسی پل برج در صبح روز شنبه در نمایشگاه حضور پیدا کردند و پانل شیشه‌ای شکسته را در صبح روز یکشنبه جایگزین کردند.

 

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت