مرتبط با این مطلب
نایت ملودی » خانواده » روابط عاطفی » نقش پدر در زندگی دختر
نقش پدر در زندگی دختر

نقش پدر در زندگی دختر

پدر از تاثیرگذارترین آدم‌ها در زندگی دختر، از اوایل زندگی دختر تا جوانی و بعد، است. پدر بر اعتماد به نفس، خود باوری و شخصیت دختر تاثیر می‌گذارد. شیوه زندگی او الگویی برای دختر می‌شود، حتی اگر دیدی متفاوت نسبت به جهان داشته باشد.
از نوزادی تا نوپایی
ما در فرهنگی زندگی می‌کنیم که در آن پدرها به موازات مادران در مراقبت از کودک نقش دارند. از همان روز اول، پدرها کودک را در آغوش می‌گیرند، پوشک او را عوض می‌کنند، او را به حمام می‌برند، می‌خوابانند و هنگام گریه آرامش می‌کنند.
این زمان با هم بودن، در تمام مراحل زندگی برای زندگی دختر لازم است. پدرها باید زمان‌هایی را برای سپری کردن به کودکانشان اختصاص دهند و همان طور که در نوزادی از او مراقبت می‌کنند، هنگام نوپایی نیز باید کنار او روی زمین بنشیند و با او بازی کنند.
 
از نوجوانی تا جوانی
در این سن رابطه‌ پدر با دختر باید به گونه‌ای باشد که دختر در صحبت کردن با پدر احساس امنیت کند و از آنچه در زندگی‌ روزمره‌اش رخ می‌دهد، با او صحبت کند. در بعضی مواقع حتی لازم است از کودکان عذر خواهی کنند. این کار عشق و احترام او را به فرزند نشان می‌دهد که خود در برقراری رابطه‌ای بهتر، موثر است.
تاثیر پدر بر شخصیت دختر
حضور پدر در زندگی دختر بر عزت نفس او تاثیر دارد: تشویق‌های کلامی، حضور مداوم او در زندگی، مهم بودن احساسات فرزند، گوش دادن به حرف‌هایش و توجه به علایق او. ضروری است که این کارها را برای کودکتان انجام دهید، اگر چه گاهی مشکل است. دخالت مستقیم پدر، امنیت و اعتماد به نفس را در توانایی‌های دختر افزایش می‌دهد.
 
چگونه پدر بر زندگی دختر تاثیر می‌گذارد؟
رابطه یک دختر با پسر به طور مستقیم تحت تاثیر رابطه دختر با پدرش است. یک پدر باید با فرزند خود با عشق و احترام برخورد کند. برخورد او با همسرش نیز همین گونه باید باشد. دختر رفتار پدر خود را با زنان دیگر می‌بینند و این بر نگاه او نسبت به دیگر مردها تاثیر می‌گذارد.
نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت