نایت ملودی » ورزش » فوتبال » فوتبال ایران » اخبار فوتبال ایران » پرسپولیس برد و به رده ششم رسید

پرسپولیس

پرسپولیس با پیروزی برابر گهر با ۵ پله صعود به رده ششم جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کرد.

پرسپولیس در شرایطی که مدت‌ها در رده یازدهم جدول حضور داشت، به لطف پیروزی ۳ بر ۲ برابر گهر به رتبه ششم جدول صعود کرد.

ابتدا غلامرضا رضایی در دقیقه ۱۸ پرسپولیس را پیش انداخت و نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسید اما با شروع نیمه دوم دورودی‌ها نمایشی توفانی ارائه کردند و موفق شدند در کمتر از ۱۵ دقیقه دو گل وارد دروازه پرسپولیس کنند. ابتدا حامد پورعمرانی در دقیقه ۴۷ و سپس در دقیقه ۵۶ مجید خمیس دروازه‌ پرسپولیس را باز کردند.

پس از پیش افتادن گهر، بازیکنان پرسپولیس با حضور هادی نوروزی تهاجمی‌تر شدند و حملاتی را روی دروازه گهر تدارک دیدند که در یکی از این حمله‌ها هادی نوروزی که با وجود حضور محمد نوری بازوبند کاپیتانی را پس از ورودش به میدان بر بازو بسته بود توانست در دقیقه ۷۰ گل تساوی را وارد دروازه پرسپولیس کند.

در ادامه بازیکنان پرسپولیس باز هم بر روی دروازه گهر حملاتی را تدارک دیدند و موفق شدند در دقیقه ۸۹ توسط پروویچ که به عنوان بازیکن ذخیره وارد میدان شده بود، به گل سوم دست یابند تا تعویض‌های یحیی گل‌محمدی به داد پرسپولیس برسد.

در ادامه و در شرایطی که بازیکنان گهر به امید به ثمر رساندن گل تساوی بر روی دروازه پرسپولیس حمله کرده بودند در ضد حمله‌ هادی نوروزی با آرش مهربان تک به تک شد و خطای دروازه‌بان گهر باعث شد تا بخشی‌زاده در سوتش به نشانه پنالتی بدمد. حسین ماهینی پس از اعلام خطای پنالتی پشت توپ قرار گرفت اما ضربه‌اش با دیرک دروازه برخورد کرد تا پرسپولیس از رسیدن به گل چهارم محروم شود.

پرسپولیس با این پیروزی ۳۵ امتیازی شد و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به صبای قم به رتبه ششم جدول رده‌بندی صعود کرد.

تاریخ: 14 فوریه 2013
نویسنده: رضا ایرانی
نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت