نایت ملودی » فرهنگ و هنر » موسیقی » موسیقی ایران » اخبار موسیقی ایران » بغض بنیامین و احسان خواجه‌امیری به یاد مرتضی پاشایی

پاشایی از چندی پیش به دلیل درگیری با سرطان معده روزهای سختی را سپری می‌کرد؛ روزهایی که با همراهی دوستانش تلاش می‌شد تا قابل تحمل‌تر باشد. روزهایی که دوستداران این خواننده موسیقی پاپ منتظر دریافت خبرهایی از بهبود اوضاع جسمانی او بودند، فقط تعداد کمی از دوستانش امکان آن را می‌یافتند که به عیادت پاشایی در بیمارستان بهمن بروند.

در همین روزها بود که خبر حضور علی دایی، محمدرضا گلزار، مهناز افشار، علی لهراسبی، روزبه نعمت‌الهی، فرزاد فرزین و برخی دیگر از هنرمندان در کنار پاشایی منتشر شد. پاشایی قطعه «روز برفی» را با محمدرضا گلزار اجرا کرده بود و این همراهی‌های قدیمی تا روزهای پایانی حیات پاشایی ادامه یافته بود.

مرتضی پاشایی در مراسم ختم همسر بنیامین بهادری

مرتضی پاشایی در مراسم ختم همسر بنیامین بهادری

«بغض» قطعه‌ای است که دوستداران پاشایی آن را به خوبی به خاطر دارند، ترانه‌ای که مرتضی آن را به بنیامین بهادری تقدیم کرده بود و حالا بعد از رفتن پاشایی، این صدای «بغض‌»آلود بنیامین است که از پشت گوشی تلفن شنیده می‌شود، او به واسطه جدایی از دوست خود چنان غمگین است که نمی‌تواند احساس خود را در جمله‌ای بیان کند، غم او در پس بغضش جا گرفته است.

احسان خواجه‌امیری هم از دوستان پاشایی است، او که تا چندی پیش در کنسرت‌های مرتضی کنارش حاضر می‌شد، حالا در روزی که خبر از دست دادن این هنرمند منتشر شده، با صدای بغض‌آلود اندوه خود را پنهان نمی‌کند؛اندوهی که در جمله‌ای جای نمی‌گیرد.

مرتضی پاشایی بیستم مردادماه سال ۱۳۶۳ متولد شد. نخستین آلبوم موسیقی او در سال ۱۳۹۱ با نام «یکی هست» منتشر شد و محبوبیت زیادی برای او به همراه آورد، اما درگیری این هنرمند با بیماری اجازه نداد تا مسیر خود را در دنیای هنر ادامه دهد.

مراسم خاکسپاری این هنرمند یکشنبه ۲۵ آبان ماه از مقابل تالار وحدت برگزار می‌شود.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت