نایت ملودی » فرهنگ و هنر » موسیقی » موسیقی ایران » اخبار موسیقی ایران » آخرین غم مرتضی پاشایی قبل از مرگش

مرتضی پاشایی

مرتضی پاشایی که صبح امروز، این دنیا را ترک کرد، در روزهای پایانی عمرش از بعضی شایعات غمگین بود و می‌گفت: مردم به جای این‌که برایم دعا کنند، با شایعه‌ی مرگم، غم بزرگی بر دل من نشانده‌اند.

این خواننده‌ی جوان پاپ که صبح امروز (جمعه، ۲۳ آبان‌ماه) از دنیا رفت، چند روز پیش از مرگ، درگیر شایعات زیادی مانند خبر فوت، در کما رفتن و … شده و معتقد بود که بعضی‌ها می‌خواهند او را زنده به گور کنند.

رسانه‌های غیررسمی، بارها خبر درگذشت این هنرمند جوان را منتشر کرده و باعث رنجش او و خانواده‌اش شده بودند.

مرتضی پاشایی، متولد ۲۰ مرداد ۱۳۶۳ بود و موسیقی را از ۱۴ سالگی با نواختن گیتار آغاز کرد. او از کودکی با بیماری زخم معده دست و پنجه نرم می‌کرد و سرانجام پس از بستری شدن در بخش ICU بیمارستان، سرطان معده او را از پا درآورد.

در روزهای بستری شدن این هنرمند، علی مرادخانی – معاون هنری وزیر ارشاد -، محسن چاوشی، سیروان و زانیار خسروی، شهرام شکوهی، مازیار فلاحی، بهنام صفوی، محمد علیزاده و … از پاشایی عیادت کردند و در حالی که دوستدارانش اشتیاق زیادی به دیدار با این هنرمند داشتند، او ممنوع‌الملاقات شده بود.

امروز و ساعتی پس از درگذشت پاشایی، کنسرت‌گذار این هنرمند، از دوستداران مرتضی پاشایی درخواست کرد تا مقابل بیمارستان تجمع نکنند و تأکید کرد که پیکر این هنرمند به سردخانه منتقل شده است.

براساس اعلام، قرار است پیکر این خواننده‌ی موسیقی پاپ صبح روز یکشنبه، ۲۵ آبان‌ماه از مقابل تالار وحدت به سمت قطعه‌ی هنرمندان بهشت زهرا(س) بدرقه شود.

در سال ۱۳۹۲ قرار بود پاشایی تیتراژ سریال «عصر پاییزی» را اجرا کند، اما با وجود این‌که قطعه‌ی موسیقی مربوط به این سریال آماده شد، اما مسوولان صداوسیما مضمون شعر این قطعه را نپذیرفتند و این قطعه‌ی موسیقی به‌صورت تک‌آهنگ در فضای مجازی منتشر شد. با این‌که در ماه‌های اخیر، بیماری‌ به پاشایی فشار آورده بود، اما او دست از فعالیت نکشید و صحنه‌ی اجرای زنده را ترک نکرد و در چند اجرا با هوادارانش دیدار کرد.

تاریخ: 14 نوامبر 2014
نویسنده: رضا ایرانی
برچسب ها: ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،
نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت