مرتبط با این مطلب

سیروس کهوری نژاد که سابقه سالها ایفای نقش در سینما و تلویزیون را دارد درباره اینکه چرا به سراغ عکاسی رفته گفت: به هر حال از دیرباز به این حیطه از هنر علاقه داشتم و بعد هم که شرایطش پیش آمد آتلیه عکاسی ام را راه انداختم.

سیروس کهوری نژاد

سیروس کهوری نژاد

بازیگری آثاری چون “شیخ مفید” و “یوسف پیامبر” ادامه داد: شخصا بازیگری هستم که علاقه ای ندارم به بازی در هر اثری رضایت دهم و برای همین است که سراغ آتلیه عکاسی ام آمده ام.

سیروس کهوری نژاد ادامه داد: در وادی عکاسی بخشی اش بیزنس و وجه صنعتی کار است و دیگری وجه هنری آن. شخصا سعی میکنم وجه هنری را در کنار وجه صنعتی آن ادامه دهم و البته که این امتداد باعث میشود هم از عکاسی لذت ببرم و هم ارتزاق کنم.

درآمد بازیگری به مراتب بیشتر از عکاسی است اما…

وی در پاسخ به این سوال که آیا درآمد آتلیه عکاسی بیشتر است یا درآمد بازیگری اظهار داشت: البته که درآمد بازیگری بیشتر است اما مساله اینجاست که کار بازیگری برنامه ندارد؛ ممکن است سالی پنج فیلم بازی کنی و سالی یک فیلم هم پیشنهاد نشود.

این بازیگر درباره آخرین کارهای بازیگری اش گفت: اخیرا در یکی دو تله فیلم بازی کرده ام و کار سینمایی قابل ذکری هم نداشته ام که بخواهم درباره آن توضیح دهم.

کهوری نژاد خاطرنشان ساخت: اغلب فیلمنامه هایی که میخوانم آن قدر بی کیفیت و کم کیفیت است که ترجیح میدهم همین عکاسی را امتداد دهم تا اینکه در چنین آثاری ایفای نقش کنم.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت