نایت ملودی » فرهنگ و هنر » سینما ، تئاتر ، تلویزیون » علت عدم نمایش تیزر فیلم شیار ۱۴۱ در تلویزیون چیست

در شرایطی که اکران رسمی فیلم «شیار۱۴۳» اثر تحسین شده جشنواره سی و دوم فجر از چهارشنبه ۲۱ آبان ماه در گروه آزادی آغاز می‌شود اما همچنان تیزرهای تلویزیونی فیلم روی آنتن نرفته است.

فیلم شیار 141

فیلم شیار ۱۴۱

به گزارش «جوان»، این اتفاق در شرایطی افتاده که حدوداً سه هفته‌ای می‌شود تیزر تلویزیونی این فیلم در اختیار تلویزیون قرار گرفته است و بنا به توافقات قبلی بنا بود تیزر از اوایل آبان ماه روی آنتن برود.
تازه‌ترین شنیده‌ها حکایت از آن دارند که دلیل اصلی این مسئله آن بوده که مسئولان رسانه ملی از تهیه‌کنندگان «شیار۱۴۳» خواسته‌اند که رایت تلویزیونی این فیلم را در اختیار آنها بگذارند تا آنها نیز شرایط پخش تیزر فیلم را از رسانه ملی فراهم آورند.  این اتفاق در شرایطی افتاده که در بیشتر موارد عموماً تنها درصدی از رایت تلویزیونی به واسطه پخش تیزرها کم شده و مابقی مبلغ به تهیه‌کننده پرداخت می‌شد اما مسئولان رسانه ملی در اتفاقی عجیب مبلغ متناسب با در اختیار گرفتن رایت فیلم را معادل هزینه‌کرد پخش تیزرها دانسته‌اند!
باید دید در روزهای آینده چه اتفاقی می‌افتد و تهیه‌کنندگان «شیار۱۴۳» خواهند توانست مسئولان رسانه ملی را راضی به پخش تیزرها کنند یا فیلم بدون تیزر روی پرده خواهد رفت.

تاریخ: 12 نوامبر 2014
نویسنده: رضا ایرانی
نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت