مرتبط با این مطلب

فیلم جدید جانی دپ و کوین اسمیت با عنوان «ابله‌های یوگا» که یک کمدی ماجراجویانه است در کشورهای مختلف به نمایش درخواهد آمد.

این فیلم که اقتباسی از یک کتاب کمیک است تابستان امسال جلوی دوربین رفت و این دو بازیگر شناخته شده برای نخستین بار دخترانشان را هم با خود همبازی کردند.

جانی دپ

در این فیلم جانی دپ به همراه دخترش لیلی‌رز دپ و کوین اسمیت با دختر نوجوانش هرلی‌کوئین اسمیت بازی کرده اند.

این دو دختر نوجوان قهرمانان اصلی فیلم هستند. شخصیت کالین کولت که دختر دپ نقش او را باز کرده نوجوان ۱۵ ساله ای است که عاشق یوگا است. او با کالین مکنزی با بازی دختر اسمیت هر دو بعد از مدرسه در یک فروشگاه بزرگ کار می‌کنند.

 

اما شیطان از زیر پوسته کانادا بیرون می‌آید و با دعوت بزرگ خود همه تهدید می‌کند. کالینز به سراغ مرد افسانه‌ای شکارچی با بازی دپ می‌رود و او را مجبور می‌کند تا با هم به نبرد شیطان بروند.

این فیلم تقریبا از همه بازیگران فیلم قبلی اسمیت به نام «تاسک» هم بهره گرفته است.

جانی دپ

تاکنون کمپانی پارکو از ژاپن، بیگ مووی از روسیه، فالکون فیلمز از خاورمیانه، کویین از اندونزی، ماندرین ویژن از تایوان و پن آسیا حقوق نمایش این فیلم را خریداری کرده اند.

دپ و اسمیت سال‌هاست با یکدیگر دوستان نزدیکی هستند و این رابطه بین دخترانشان نیز وجود دارد. ضمن این که با این فیلم دختران آنها نیز برای اولین بار در برابر دوربین قرار گرفته‌اند.

این فیلم قرار است تابستان سال آینده اکران شود.

 

 

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت