نایت ملودی » خانواده » کار و زندگی » معرفی ۶ شغل جذاب پر درآمد

به گزارش بولتن نیوز به نقل از بازارخبر، هنگامی که افراد به سراغ شغلی می‌روند که واقعاً به آن علاقه دارند دیگر مشکلات و دردسرهای آن شغل موجب آزرده خاطر شدن آن‌ها نمی‌شود و خیلی راحت تر با آن کنار می‌آیند در غیر این صورت کوچک‌ترین مسائل و مشکلاتی در محل کار باعث ناراحتی فرد خواهد شد.

حال تصور کنید در این شرایط فرد شاغل حقوق خوبی هم نداشته باشد، در این صورت شرایط بدتر هم خواهد شد.

بدون شک حقوق یکی از مهم‌ترین فاکتورهای انتخاب شغل برای افراد است.

حال اگر یک شغل دلخواه و سرگرم‌کننده را انتخاب کنید اما حقوق مناسبی نداشته باشید چه مقدار می‌توانید دوام بیاورید؟

در ادامه قصد داریم برخی مشاغل را معرفی کنیم که شاید در نگاه اول تنها یک سرگرمی باشد کمتر کسی به سراغ آن‌ها می‌رود اما حقوق قابل بسیار قابل توجهی دارند.

شیرینی پز حرفه‌ای
درآمد: تا بیش از ۱۰۰ هزار دلار در سال
شیرینی پزهای حرفه ای که بیشتر در رستوران‌های بزرگ مشغول به کار هستند در واقع به کمک هنر خود انواع دسرها و شیرینی‌های جذاب را با طرح‌هآ و تزئینات مختلف برای مشتریان آماده می‌کنند. باوجوداینکه چنین شغلی ممکن است ساعت‌های منظمی نداشته باشد و حتی فرد مجبور باشد برخی اوقات در روزهای تعطیل هم مشغول به کار باشد با این وجود حرفه ای جذاب و خوشمزه به نظر می‌رسد. آمارها نشان می‌دهد که یک شیرینی پز حرفه ای بسته به میزان تحصیلات، هنر و مهارت‌های خود می‌تواند به طور متوسط ۴۰ هزار دلار درآمد داشته باشد که این رقم می‌تواند تا بیش از ۱۰۰ هزار دلار نیز در برخی رستوران‌ها برسد.

پر درامد ترین شغل ها

پر درامد ترین شغل ها

شعبده باز
درآمد: ۵۰ هزار دلار در سال
شعبده بازی از آن دسته شغل‌هایی است که تحصیلات آکادمیک خاصی برای آن وجود ندارد و حتی یک مسیر مشخصی نیز برای آن تعیین شده است اما کسانی که بتوانند استعدادهای خود را در این زمینه نشان دهند و حضار را سرگرم کنند می‌توانند درآمد مناسبی از این راه داشته باشند. اجرای برنامه‌های شعبده بازی می‌تواند از مهمانی جشن تولید گرفته تا برگزاری تردستی در مقابل جمعیت زیادی در یک جشن بزرگ تنوع داشته باشد. کسانی که بتوانند به صورت تمام وقت مشغول این حرفه شوند به طور متوسط می‌توانند سالانه در حدود ۵۰ هزار دلار درآمد داشته باشند.

پر درامد ترین شغل ها

پر درامد ترین شغل ها

تستر غذا
درآمد: ۵۸ هزار دلار در سال
تا به حال به این نکته توجه کرده‌اید که چرا غذاهای بسته‌بندی شده‌ای که در فروشگاه‌ها به فروش می‌رسد همگی به نوعی خوش‌مزه هستند؟ مهم‌ترین دلیل آن این است که شرکت‌ها و کارخانه‌های تولیدکننده در هنگام تهیه یک محصول تحقیقات کاملی را در مورد آن انجام داده و همه موارد را با یک تیم حرفه‌ای تستر غذا برسی می‌کنند. وظیفه تسترهای غذا این است که در محل کار حاضر شوند و انواع مواد غذایی را بچشند و در مورد مزه آن‌ها نظر دهند. از شرکت‌های تولید کننده بستنی گرفته تا کنسروهای غذای آماده، همگی از تیم تسترهای غذای خود برای رسیدن به یک مزه مناسب برای همه ذائقه‌ها استفاده می‌کنند.

پر درامد ترین شغل ها

پر درامد ترین شغل ها

برنامه‌ریز مراسم عروسی و همایش‌ها و…
درآمد: ۵۷ هزار دلار در سال
به گزارش بازارخبر، افرادی که از کارهای روزمره و تکراری بیزارند و به سرعت کسل می‌شوند، برنامه ریزی برای مجالس و مراسم می‌تواند یک گزینه جالب و هبجان‌انگیز باشد. برنامه ریز مراسم عروسی و همایش‌ها مجالس از خلاقیت و استعدادها و توانایی‌ها و ارتباط قوی بینا فردی خود استفاده کرده تا بتوانند یک مراسم مانند یک برنامه عروسی را مدیریت کنند. چنین حرف‌های به دلیل مسئولیت‌های متعدد می‌تواند استرس‌زا باشد اما بدون شک کسل کننده نخواهد بود. در نهایت افرادی که در این حرفه شاغل هستند می تاون‌اند سالانه به طور میانگین نزدیک به ۶۰ هزار دلار درآمد داشته باشند.

پر درامد ترین شغل ها

پر درامد ترین شغل ها

طراح بازی/مهندس نرم‌افزار/تستر بازی‌های ویدئویی
درآمد: تا ۱۰۰ هزار دلار در سال
تصور کنید هر روز که از خواب بیدار می‌شوید و به محل کار خود می‌روید تمام مدت را مشغول انجام بازی های ویدئویی باشید و در نهایت در انتهای ماه نیز میزان حقوق قابل توجهی نیز دریافت کنید. اگر اهل تکنولوژی روز هستید و به بازی‌های کامپیوتری علاقه زیادی دارید می تاونید به سراغ طراحی و ساخت بازی‌های ویدئویی بروید. در این صورت می‌توانید خودتان بازی‌های ویدئویی مورد علاقه خود را طراحی کرده و یا حتی به عنوان تستر بازی‌ها ان را مورد برسی قرار دهید و در نهایت حقوق مناسبی نیز دریافت کنید.

پر درامد ترین شغل ها

پر درامد ترین شغل ها

مسئول خرید شخصی
درآمد: ۲۰ تا ۴۰ دلار در ساعت
به گزارش بازارخبر، خرید کردن می‌تواند یک سرگرمی گران قیمت باشد اما تصور کنید که می‌توانید تمام روز را خرید کنید و در نهایت بایت خریدهایتان حقوق دریافت کنید. بسیاری از افراد هستند که به دلیل مشغله کاری زیاد و مشکلات متعدد فرصت خرید کردن ندارند و این کار را به افراد دیگر می‌سپارند. مسئول خرید شخصی درطول روز تمام نیارهای خرید فرد مقابل از موارد ساده گرفته تا خرید مبلمان و تلویزیون و بسیاری از موارد دیگر را بر عهده می‌گیرد. البته باید این نکته را نیز در نظر داشت که مسئول خرید شخصی باید قدرت انتخاب و سلیقه خوبی برای خرید کالاهای موردنظر داشته باشد.

پر درامد ترین شغل ها

پر درامد ترین شغل ها

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت