موهای آسیب‌دیده ای که دچار موخوره شده‌اند و به دنبال آسیب شدیدترشان، ریزش مو ایجاد می‌‌شود ، وجه مشترکی دارند. اگر زیر میکروسکوپ به یکی از این موها نگاه کنید، می‌بینید که جدار آن خلل و فرج زیادی دارد و در سلول‌های سطحی که باید حالتی شبیه آجرهای روی شیروانی داشته باشند، نامنظمی شدید به‌وجود آمده است و در برخی از قسمت‌ها دچار شکستگی شده‌اند.برای ترمیم موخوره می توان از ماسک مو استفاده کرد. در مطلب زیر چند ماسک مو به حضورتان معرفی می شود.
ماسک مو

ماسک مو

ماسک تخم مرغ: یک عدد زرده تخم مرغ رو با ۳ قاشق غذاخوری روغن زیتون و یک قاشق غذاخوری عسل مخلوط کنین. به پوست سر و مو به آرامی بمالین. موها را با کلاه یک بار مصرف بپوشونین. بعد از ۴۰ دقیقه با آب ولرم شست وشو بدهید.
 ماسک عسل: ۲ قاشق غذاخوری عسل، ۲ قاشق غذاخوری ماست و آب یک عدد لیمو رو با هم مخلوط کنیدو به پوست و مو بمالید. اگه مواد غلیظ باشه می تونید به اون آب اضافه کنید. بعد از ۱۵ دقیقه با آب ولرم شست وشو بدهید.ماسک آب جو: آب جو برای مو بسیار مفیده. کافیه یک شیشه آب جو روی موها بریزین و بعد از ۲۰ دقیقه با آب شست و شو بدهید.

 ماسک مایونز: یک چهارم پیمانه سس مایونز، یک قاشق غذاخوری روغن زیتون و یک قاشق غذاخوری عسل رو با هم مخلوط کنین و به موها بمالین. بعد از ۲۰ دقیقه با آب ولرم شست و شو بدهید.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت