اولین رابطه جنیفر لوپز با شان کامز بود که جنیفر را در مراسم جوایز گرمی سال ۲۰۰۰ همراهی نیز کرد. جنیفر لوپز سپس در عین حال که همسر کریس جاد، بازیگر آمریکایی، بود، وارد رابطه‌ای عاشقانه با بن افلک شد. رابطه لوپز با مارک آنتونی، از رابطه‌های طولانی وی بود. این رابطه در سال ۲۰۰۴ شروع شده و در سال ۲۰۱۱، بعد از ۷ سال ازدواج، با طلاق پایان گرفت. در فوریه ۲۰۰۸ جنیفر لوپز فرزندان دوقلوی خود را به نام‌های «اما» و «ماکسیمیلیان» به دنیا آورد.

جنیفر لوپز” ستاره موسیقی پاپ جهان تا کنون ۳ ازدواج رسمی ناموفق داشته است. او اکنون برای اولین بار چندین هفته است که تنهاست و مردی را به زندگی شخصی اش راه نداده است. خواننده مشهور ۴۵ ساله در مصاحبه تلویزیونی اعلام کرد از این تنهایی می ترسد.

جنیفر لوپز

جنیفر لوپز

او که در برنامه ای با اجرای ” ماریا شریور ” همسر سابق ” آرنولد” حضور داشت در مورد زندگی شخصی اش گفت : احساس میکنم بعد از جدایی آخرم خیلی زود وارد یک رابطه شدم و این اشتباه بود. اکنون بهترین زمان است که کمی تنها باشم و با خود خلوت کنم.

جنیفر لوپز

جنیفر لوپز

” جنیفر لوپز” که اخیرا کتابی با عنوان ” عشق حقیقی” به چاپ رسانده است میگوید : عشق حقیقی من ، عشق به خودم است و این چیزی است که گمش کرده ام. بعد از طلاق بسیار میترسم که دوباره وارد رابطه ای اشتباه شوم و این ترس و اضطراب برای من آزار دهنده است. او ضمن بیان این صحبت ها برای اولین بار در مورد جدایی اش از ” بن افلک” ستاره مشهور هالیوودی صحبت کرد و اعلام کرد برهم خوردن نامزدی آنان در سال ۲۰۰۴ بزرگترین شکست عشقی زندگی اش بوده است.

 

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت