در نخستین شماره‌های امسال مجله درباره رنگ سال صحبت کردیم و از سبز زمردی گفتیم که توسط شرکت پنتون (سازمان جهانی رنگ) به عنوان رنگ سال انتخاب شد اما اگر نگاهی به مدل‌های پاییز و زمستان طراحان مختلف داخلی و خارجی بیندازیم، ردپای سبز زمردی کمرنگ‌تر از بسیاری از رنگ‌های دیگر است پس باید برگردیم به گزارش‌های پنتون و ببینیم این سازمان چه رنگ‌هایی را برای مجموعه لباس‌های پاییزی و زمستانی امسال پیشنهاد داده است؛ همان رنگ‌هایی که در لباس‌ها هم می‌بینید.

بنفش مخملی با مایه سرخابی
طیف رنگ‌های بنفش در رنگ‌های پاییز امسال حضور پررنگی دارند. نوعی بنفش تیره در مجموعه لباس‌های طراحان دیده می‌شود که مشابه بنفش محبوب سال گذشته است ؛همان بنفشی که ترکیب آن با آبی، ست محبوب سال گذشته بود. این بنفش که کمترین میزان سفیدی در آن وجود دارد، گزینه خوبی برای ست کردن با خاکستری است. یکی از رنگ‌هایی که در پاییز امسال محبوبیت فراوانی دارد و به خصوص در لباس‌های شب و مهمانی طراحان دیده می‌شود، بنفشی با مایه‌های سرخابی است. در این رنگ از تیرگی بنفش کاسته شده و به سرخابی نزدیک شده است، به اصطلاح به این رنگ بنفش مخملی گفته می‌شود. پیش‌بینی می‌شود، این رنگ بیش از سایر رنگ‌ها مورد توجه مشتریان و خانم‌های سخت‌پسند و آراسته قرار بگیرد.

 

پیشنهاد های خوش رنگ پاییزی

جادوی رنگ‌های پاییز ۹۲
مجموعه رنگ‌هایی که برای پاییز امسال توسط سازمان جهانی رنگ (پنتون) پیشنهاد می‌شوند، یک ویژگی جالب و البته کاربردی برای خانم‌ها دارند. تمامی این رنگ‌ها را می‌توانید با هم ست کنید و ترکیب‌های زیبا و آراسته از این رنگ‌ها بسازید.

امسال در مجموعه‌های پاییز و زمستان طراحان به جای ترکیب رنگ‌های مختلف مکمل و متضاد، ست‌های یک رنگ دیده می‌شود. مثلا یک ست لباس شامل بالاپوش، دامن، بلوز، کیف و کفشی که در یک رنگ انتخاب شده‌اند.

از سبز زمردی تا سبز تیره
سبز تیره‌ای که در مدل‌های پاییز و زمستان امسال دیده می‌شود، ادامه راه سبز زمردی است. انگار به سبز زمردی مقدار قابل‌توجهی زرد اضافه شده و تندی آن گرفته شده است. ترکیب این رنگ با سبز زمردی، پیشنهاد زیبایی برای ساختن یک ست لباس زیبای پاییزی است.

پیشنهاد های خوش رنگ پاییزی

از خانواده قرمزها
قرمز و نارنجی از آن دسته رنگ‌هایی هستند که پوشیدن آنها در روزهای برگریزان پاییز، حس خوشایندی به آدم می‌دهد. این رنگ‌ها با تغییراتی در مجموعه لباس‌های امسال دیده می‌شود. قرمز پاییزی به سمت زرشکی متمایل شده است. در اصطلاح به این قرمز سامبا گفته می‌شود چون همان قرمزی است که در لباس‌های برزیلی زیاد دیده می‌شود. آجری یا نارنجی کدر شده هم در رنگ‌های پاییز امسال دیده می‌شود. قهوه‌ای دانه قهوه را هم باید به فهرست رنگ‌های پاییزی اضافه کرد.

آبی با خاکستری
آبی پررنگ را هم می‌توانید در مجموعه‌های پاییزی طراحان ببینید. آبی پررنگی که امسال پیشنهاد می‌شود با آبی تیره و براقی که ۲ سال پیش رنگ سال بود، متفاوت است و به اصطلاح کارشناسان این حوزه، خفته‌تر و ملایم‌تر شده است. در مجموعه‌های طراحان این رنگ اغلب با رنگ خاکستری همراه شده است مثلا در دست لباس زنانه، بلوز و کت آبی پررنگ با دامن خاکستری ست شده‌است.

پیشنهاد های خوش رنگ پاییزی

 

 

 

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت