مرتبط با این مطلب
نایت ملودی » سفر وگردشگری » گردشگری ایران » هتل های ایران » هتل اسپیناس تهران ( پنچ ستاره )

آدرس : تهران ، بلوار کشاورز ، بین خیابان فلسطین و نادری ، پلاک ۱۲۶ ، هتل اسپیناس ، هتل اسپیناس

فاصله تا فرودگاه :۴۵ دقیقه با ماشین

امکانات : یخچال ، تلویزیون ، استخر ، رستوران ، اینترنت ، سرویس فرنگی ، سرویس ایرانی ، پارکینگ ، نمازخانه ، لابی ، ماهواره ، سالن ورزش ، کافی شاپ ،

تسهیلات ویژه:اتاق های بسیار مدرن با امکانات نظیر اینترنت بی سیم، تلویزیون LCD و دسترسی به شبکه های خبری ماهواره ای استفاده از سیستم تهویه مطبوع مرکزی مدرنترین امکانات و تجهیزات ممکن برای برگزاری جشن ها، سمینار ها و همایش های بین المللی شما در سالن های با شکوه و مجلل. غذا های متنوع و لذیذ بین المللی همراه با سرویس های مطلوب در رستوران های فرانسوی، تایلندی، مدیترانه ای و سنتی. مجموعه سلامتی و تندرستی بسیار مجهز. لابی با شکوه و مجلل همراه با کافی شاپ، موزیک زنده و چشم انداز عالی. بهترین و بزرگترین پارکینگ خصوصی برای تمامی میهمانان و استفاده کنندگان از خدمات هتل اسپیناس.

توضیحات: آرامش و آسایش همراه با مدرنترین امکانات ۲۲۴ واحد اقامتی شامل سوئیت های مجلل همراه با ارائه بهترین سیستم های کنترل دما، صوتی، تصویری، تلفن، اینترنت پرسرعت بی سیم و دسترسی به شبکه های خبری ماهواره ای مدرنترین امکانات و تجهیزات ممکن برای برگزاری جشن ها، سمینار ها و همایش های بین المللی شما در سالن های با شکوه و مجلل. غذا های متنوع و لذیذ بین المللی همراه با سرویس های مطلوب در رستوران های فرانسوی، تایلندی، مدیترانه ای و سنتی. مجموعه سلامتی و تندرستی بسیار مجهز تمرکز و دقت در ارائه سرویسهای مطلوب به مهمانان گرامی. پارکینگ اختصاصی و منحصر به فرد برای تمامی میهمانان.

 

اسپیناس-1

اسپیناس-3

اسپیناس4-620x306

اسپیناس-6

اسپیناس-620x413

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت