مهناز افشار بازیگر سینما و تلویزیون ایران در تاریخ ۲۱خرداد سال ۱۳۵۶ در تهران به دنیا آمد.مهناز در کودکی از آن دسته دخترانی بوده است که بسیار پرجنب و جوش و شلوغ کار بوده است.یکی از کارهای مورد علاقه این بازیگر در دوران کودکی تماشای کارتن های سیندرلا،پلنگ صورتی و… بوده است.

 

بیوگرافی مهناز افشار

بیوگرافی مهناز افشار

مهناز افشار همانند سایر همسالان خود در هفت سالگی به مدرسه می رود.شیطنت های مهناز در مدرسه نیز ادامه پیدا می کند.مهناز افشار آنقدر به شیطنت هایش در مدرسه ابتدای ادامه می دهد که به مدت دو روز از مدرسه اخراج می شود. این شیطنت ها مانع ادامه تحصیل این کودک نمی شود و افشار پایه های تحصیلی را یکی پس از دیگری طی می کند تا به مقطع دبیرستان برسد.

 

بیوگرافی مهناز افشار

بیوگرافی مهناز افشار

پدر و مادر مهناز آرزو داشتند که دخترشان در آینده دکتر شود به همین خاطر در مقطع دبیرستان رشته علوم تجربی را برای او انتخاب کردند تا شاید مهناز بتواند یک دکتر معروف و سرشناس شود.اما دست تقدیر سرنوشت دیگری را برای این دختر خانواده افشار تعیین کرده بود.عدم علاقه به رشته تجربی و افت تحصیلی شدید باعث تا مهناز برای ادامه تحصیل به مدرسه غیرانتفاعی برود و در رشته تدوین دیپلم بگیرد.

 

بیوگرافی مهناز افشار

بیوگرافی مهناز افشار

پس از اخذ مدرک دیپلم مهناز تصمیم به شرکت در کلاس های بازیگری گرفت اما والدین مهناز به دلیل مذهبی بودن،از حضور دخترانشان در کلاس های بازیگری ناراضی بودند اما مهناز به اصرار خودش برای بار اول در کلاس بازیگری استاد حمید سمندریان شرکت کرد.
اولین تجربه بازیگری مهناز افشار حضور در مجموعه تلویزیونی گمشده بود. مجموعه گمشده در سال ۱۳۷۷ نمایش داده شد.اولین تجربه سینمایی این بازیگر در فیلم دوستان به کارگردانی شاه علی حاتمی رقم خورد.نقطه اوج و به شهرت رسیدن مهناز افشار در سینمای ایران با ایفای نقش در فیلم شورعشق به کارگردانی نادر مقدس در سال ۱۳۷۹ اتفاق افتاد.
در دهه ۸۰ مهناز افشار چهره تجاری سینمای ایران شد و بسیاری از فیلم های سینمایی اکران شده در دهه ۸۰ با حضور این بازیگر انجام شدند.
مهناز افشار تا سن ۳۶ سالگی مجرد باقی ماند تا اینکه شایعاتی مبنی بر ازدواج این بازیگر با محمد حسین رامین در صفحات اینترنتی منعکس شد که تاکنون هیچکدام از دو طرف صحت و سقم این خبر را رد و تایید نکرده اند.

 

mahnaz-afshar2--1

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت