مرتبط با این مطلب
نایت ملودی » سفر وگردشگری » گردشگری جهان » هتل های جهان » هتل های لوکس بالی ، هتل وایس روی

هتل لوکس وایس روی، در جزیره بالی یکی از بهترین اقامتگاه های ۵ ستاره در بالی است. این هتل یکی از معدود هتل های لوکس بالی با مالکیت و مدیریت یک خانواده استرالیایی است.  هتل لوکسviceroy به دلیل آرامش منطقه بالی برای اقامت زوج های جوان مناسب می باشد.

bali-luxury-villas-viceroy-outdoor

موقعیت
با ۱۰دقیقه رانندگی از مرکز ubod به هتل لوکس وایس روی می رسیم. این هتل در سمت شیب دار دره کینگز واقع شده است که دارای منظره و چشم اندازی بسیار زیبا می باشد. بهترین راه برای دسترسی به مرکز شهر و گردش استفاده از ترانسفر هتل است که هزینه ی آن تا مرکز اوبود مبلغ ۸ دلار می باشد.

bali-luxury-villas-pool

ویلاها
هتل لوکس وایس روی دارای ۲۵ ویلای مجهز به استخر می باشد. صاحبان این اقامتگاه در طول ۱۵ سال که از ساخت این هتل می گذرد همواره سعی در به روز نگه داشتن این ویلا ها داشته اند. ویلا ها در سه سطح با چشم اندازی سرسبز از درّه واقع شده اند.
ما توصیه می کنیم برای داشتن بهترین چشم انداز، پایین ترین ویلای اقامتگاه را رزرو کنید چرا که در صورت انتخاب ویلاهای بالاتر، نمای دید شما سقف سایر ویلا هاست که ممکن است زیاد ایده آل نباشد. اکثر ویلاها شبیه به هم، مدرن و شیک می باشند. در لبه ی تراس همه ی این ویلا ها استخرقرارگرفته است.

bali-luxury-villas-bedroom-3

هتل لوکس وایس روی برای چه مسافرانی مناسب است؟
وایس روی به دلیل طراحی استخرها و ویلاها مکان مناسبی برای کودکان نیست.  فضاهای باز، استخرهای بی حفاظ و.. محیطی خطرناک برای کودکان است که ممکن است به راحتی برای خانواده ها دردسرساز شود.
ویلای ویژه ی هتل لوکس وایس روی
این ویلای خاص جواهر هتل است.  چشم انداز بی نظیر و ناتمام این ویلا و امکانات فراوان این ویلا را به مکانی راحت تبدیل کرده است. مبلمان زیبا، سرویس های بهداشتی ، استخر بزرگ و… از نکات خاص این ویلا است. به دلیل داشتن فضای داخلی و خارجی مناسب و۲ اتاق خواب زیبا( یک اتاق خواب مستر با تخت فوق العاده  شیک و یک حمام فوق العاده بزرگ و اتاق کودک دو تخته ) این ویلا را انتخاب مناسبی برای خانواده های ۴ نفره می کند.

bali-luxury-villas-bedroom-1

غذا
در این هتل منو صبحانه با تنوع فوق العاده و مواد اولیه تازه سرو می شود.
سرو نهار با انواع غذا های اندونزیایی و خوشمزه همراه با ارائه سرویس در اتاق ها صورت می گیرد.
شام در رستوران کاسکید (آبشار) با انواع غذاهای روز و لذیذ اروپایی در محیطی رمانتیک و آرام به دور از سایر میهمان ها برای شما مهیا می شود.
سرگرمی ها
اگر در میان آرامش فراوان مایل به کمی سرگرمی و فعالیت هستید می توانید از خدماتی مانند آموزش یوگا، آموزش کایت ، گشتی در شالیزار و قایق سواری بر روی آبهای خروشان و یا رفتن به آتشفشان بهره مند شوید.

bali-luxury-villas-bathroom

امکانات
وایس روی مجهز به کتابخانه ای مدون با انواع کتب و فیلم های انگلیسی زبان می باشد. همچنین دارای یک باشگاه ورزشی کوچک به همراه دو اتاق ماساژ است.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت