نایت ملودی » سفر وگردشگری » گردشگری ایران » عقاب طلایی اروپا وارد زنجان شد

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: قطار گردشگری بین المللی معروف به «عقاب طلایی» با ۱۰۰ گردشگر حرفه ای اروپایی روز جمعه وارد زنجان شد.

635497625206006121

یحیی رحمتی در گفت وگو با ایرنا افزود: این گردشگران اروپایی عصر پنجشنبه وارد ایران شدند.

وی اظهار کرد: این قطار حامل ۱۰۰ گردشگر حرفه ای اروپاست که در برنامه سفر خود به ایران، زنجان را نیز در زمره پنج مقصد هدف خود قرار داده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: هزینه سفر با این قطار به ازای هر روز دو هزار دلار است.

وی خاطر نشان کرد: هزینه بالای سفر با این قطار نشان می دهد که مسافران آن از میان افراد متمول، سرمایه داران و صاحب شرکت ها هستند.

رحمتی ادامه داد: این گردشگران در برنامه یک شبه سفر خود به زنجان از رختشویخانه، موزه مردان نمکی و سلطانیه دیدن می کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: اینکه این تور گردشگری نخستین مقصد سفر خود با این قطار را زنجان انتخاب کرده اند، نشان دهنده ظرفیت بالای حوزه گردشگری این استان است.

وی اضافه کرد: این قطار پس از زنجان عازم یزد، شیراز، اصفهان و تهران خواهد شد.

رحمتی تاکید کرد: این قطار از مقصد مجارستان به سمت زنجان حرکت کرده و ۷۰۰ نفر نیز برای سفر با این قطار به ایران ثبت نام کرده اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: پیش از این، یک قطار از مبدا اروپا وارد زنجان شده بود که یک گروه در مسیر رفت و یک تیم از گردشگران حرفه ای در مسیر بازگشت را به زنجان آورد.

وی افزود: قطار عقاب طلایی دومین قطاری است که از مبدا اروپا وارد زنجان شده و سومین گروه از گردشگران حرفه ای را وارد این شهر کرد.

رحمتی یادآورشد: بر اساس برنامه، سه قطار از مبدا اروپا وارد زنجان می شود و هر یک دو گروه را در مسیر رفت و برگشت به این شهر می آورد.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت