نایت ملودی » سلامت » تناسب اندام بانوان با این روش ها

تناسب اندام بانوان،موضوعی داغ است که خیلی از بانوان به آن توجه دارند و بسیاری از موسسات و شرکت ها از این طریق به سود کلانی می رسند.تناسب اندام بانوان،لاغری در چند روز،ایروبیک،چربی سوزی و افزایش وزن بیشترین تبلبغات ماهواره ای شبکه های فارسی زبان را تشکیل می دهند.این تبلیغات بیشتر به فکر تناسب جیب شماست نه تناسب اندامتان.اگر واقعا به فکر تناسب اندام هستید نیاز به هیچ موسسه یا شرکت یا محصولات کمکی ندارید. ما دراین جا چند روش ساده را به شما یاد می دهیم که می توانید به راحتی به تناسب اندام ایده آلتان برسید.

 

تناسب اندام بانوان

تناسب اندام بانوان

۱- قبل از انجام هر کار و تمرینی، ابتدا بدن خود را گرم کنید. به عنوان مثال، آرام درجا بزنید و یا با حرکات کششی بدنتان را گرم کنید.

۲- چنانچه سن شما بالاتر از ۳۵ است، قبل از انجام هرگونه فعالیتی، ابتدا به پزشک مراجعه نمایید تا از سلامت جسمانی خود خصوصا سلامت قلب مطلع گردید.

۳- افراد مبتدی بهتر است کار خود را با پیاده روی، دوچرخه سواری، شنا و سایر فعالیت های اینگونه در فضای باز و هوای آزاد، شروع کنند. توصیه ما به شما انجام فعالیت های ابتدایی به مدت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه و حداقل ۳ بار در هفته است تا ضربان قلب شما حداقل به ۶۰ درصد ماکزیمم خود برسد.

۴- افرادی که مهارت بیشتری در انجام فعالیت های بدنی دارند می توانند هر هفته به مدت ۴۵ دقیقه، به انجام فعالیت هایی مانند دو، شنا، دوچرخه سواری، پیاده روی سریع و اسکیت بپردازند تا ضربان قلب به حداقل ۷۵ درصد ماکزیمم برسد.

نکته:

برای به دست آوردن ضربان قلب، سن خود را از ۲۲۰ کم کنید و حاصل را در۶ درصد ضرب کنید.

زمانی که تمرین خود را به آرامی و به مدت ۱۵ دقیقه انجام دهید، ضربان قلب به ۵۰ درصد ماکزیمم خود می رسد.

 

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت