نایت ملودی » خانواده » روابط عاطفی » روابط اجتماعی » یک راه ساده برای بهتر کردن روابط اجتماعی‌تان

یک راه ساده برای بهتر کردن روابط اجتماعی‌تان

اگر می خواهید دوست داشتنی باشید و به راحتی با دیگران ارتباط برقرار کنید، از یک راهکار ساده پیروی کنید ، آنقدرها هم پیچیده نیست!

یک راه آسان برای افزایش دوست‌داشتنی بودنتان این است که نگرانی و افکار منفی را کنار بگذارید و به جای آن انرژی خود را روی همدردی، اعتبار، راست و درست بودن، لبخند زدن و ارتباط چشمی متمرکز کنید. در ارتباط با دیگران سعی کنید با استفاده از عبارات احساسی و تایید کننده نشان دهید که احساسات آنها را می‌فهمید؛ از تجربیات مشابه خود، حالات چهره و زبان بدن خود استفاده کنید. این کار نیازمند آن است که به این فاکتورها کاملا دقت کنید و خوب به افراد گوش دهید.

از راه هایی که برای دیگران به راحتی قابل فهم و درک است، ارتباط برقرار کنید. به ارتباطات و موضوع بحث‌هایشان و صحبت کردنشان دقت کنید تا متوجه شوید که به چه چیزهایی علاقه دارند و با چه چیزهایی هیجان‌زده هستند. یک نکته خوب دیگر طول جواب‌هایی است که به سوالات می‌دهند. جواب‌های کوتاه یا یک کلمه‌ای نشانه بی‌علاقگی یا راحت نبودن است در حالی که پاسخ‌های طولانی و با جزییات نشانه علاقه و امکان ایجاد رابطه است.

اعتبار به معنی روراستی است. این یک عامل مهم در دوست‌داشتنی‌بودن شماست. لازم نیست همیشه انرژی و رفتارتان مانند زمانی باشد که در مهمانی هستید؛ منظور این است که با دیگران در تعامل باشید و همانطور که فکر می کنید رفتار کنید. وقتی تظاهر کنید خیلی با دیگران در تعامل نیستید و قاطی آن‌ها نمی‌شوید که در نظر دیگران مصنوعی و دورو به نظر خواهید آمد.

لبخند زدن و ارتباط چشمی مهمترین چیزها هستند و هیچ کدام از موارد بالا بدون آن‌ها امکان‌پذیر نیست.

 

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت