مرتبط با این مطلب
نایت ملودی » خانواده » آشپزی و خانه داری » خانه داری » معیارهای خرید بهترین سطل زباله ( از نظر جنس )

معیارهای خرید بهترین سطل زباله ( از نظر جنس )

تعیین جنس بدنه سطل زباله به سلیقه و دکوراسیون آشپزخانه، اتاق‌ها یا حتی سرویس بهداشتی منزلتان بستگی دارد اما به طور کلی، بهتر است برای محیط‌های مرطوب مانند حمام و دستشویی از سطل‌هایی با بدنه استیل استفاده نکنید .

این سطل‌ها در اثر کوچک‌ترین تماسی با قطره‌های آب یا حتی بخار آب، لک می‌شوند و ظاهر نامناسبی پیدا می‌کنند. سطل‌های پلاستیکی یا سرامیکی برای سرویس‌های بهداشتی مناسب‌تر هستند. برای آشپزخانه می‌توان از انواع سطل‌ها استفاده کرد اما برای اتاق‌ها بهتر است سطل‌های چوبی که نمای زیباتری دارند را انتخاب کنید.

سطل زباله باید حتما دارای مخزن باشد. یعنی مخزنی داخل بدنه اصلی سطل قرار بگیرد که شما نایلون زباله‌ها را داخل آن بگذارید. بهتر است برای حفظ پاکیزگی و نظافت مخزن داخلی سطل، همیشه یک نایلون زباله بزرگ داخل آن بگذارید، ‌کف نایلون را با یکی، دو عدد روزنامه باطله بپوشانید و هر روز نایلون اصلی زباله‌های روزانه را روی این روزنامه‌ها قرار دهید .

به این ترتیب، امکان آلوده شدن بدنه مخزن سطل با زباله‌های مختلف یا شیرابه آنها به حداقل ممکن می‌رسد. بهتر است نایلون زیری را هر ۴ یا ۵ روز یکبار عوض کنید. با این کار، دیگر سطل زباله شما همیشه بوی نامطلوبی نخواهد داشت و مجبور به شستن زودبه‌زود آن هم نخواهید بود .

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت