نایت ملودی » ورزش » فوتبال » فوتبال جهان » جام جهانی 2014 برزیل » قوچان‌نژاد: آرژانتین هم به‌سختی به ترینیداد گل زد

 قوچان‌نژاد

بازیکن تیم ملی فوتبال پس از پیروزی ایران برابر تیم ترینیداد و توباگو به نکاتی اشاره کرد.

رضا قوچان نژاد گفت: بازی خوبی بود و بازیکنان مقابل ترینداد خیلی خوب بازی کردند. در نیمه اول فشرده و تاکتیکی بازی کردیم و معتقدم از لحاظ تیمی نیز بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشتیم. در واقع از لحاظ تیمی خیلی خوب کار کردیم. با هم پرس کردیم و در نهایت با یک سیستم کامل حمله کردیم که باعث شد پیروز میدان باشیم.

وی در ادامه بیان کرد: بازی چند روز پیش ترینیداد و توباگو با آرژانتین را آنالیز کردیم. در واقع تیم آرژانتین به سختی برابر این تیم به گل رسید.

قوچان نژاد گفت: در نیمه اول حاج صفی گل خیلی قشنگی زد و در نیمه دوم هم تیم ایران بازی را خوب ادامه داد. معتقدم امروز بازی خوبی را انجام دادیم. امیدوارم تا هفته بعد که رقابتهای جام جهانی آغاز می شود، به همین صورت ادامه دهیم.

وی درباره گلی که برابر این تیم به ثمر رساند گفت: روی یک حرکت خیلی قشنگ که با همکاری و پاسکاری بین من، حیدری و داژگه وجود داشت به گل رسیدیم. حیدری از طرف راست با من پاسکاری کرد و بعد از آن پاسکاری که بین من و اشکان به وجود آمد در منطقه ۱۸ قدم تشخیص دادم تا از چه زاویه ای توپ را وارد دروازه کنم که در نهایت با به ثمرر سیدن گل، فکر می کنم گل قشنگی وارد دروازه ترینیداد و توباگو شد. این گل به نظر من خیلی هم شیرین بود و البته شروع آن و همکاری تیمی که بوجود آمد بهتر و شیرین تر بود.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت