نایت ملودی » خانواده » مدل لباس و مد روز » مدل پوشاک بانوان » رنگ لباس مناسب نامزد شما چیست!؟

لباس نامزدی

خانمهای زیادی فکر میکنند که لباس شب عروسی یا نامزدیشان باید حتما سفید باشد. البته این قضیه در مورد لباس شب عروسی بیشتر عنوان میشود. حتما دیدهاید که این روزها، خانمها در مراسم نامزدیشان از لباسهای رنگی استفاده میکنند، ولی باز هم روشن و ملایم بودن را رعایت میکنند.

یاسی، صورتی، لیمویی، نباتی، طلایی و نقرهای از جمله رنگهایی است که در مراسم نامزدی بیشتر مورداستقبال عروس خانمها قرار میگیرد. ولی آیا در مورد این رنگها تحقیق میکنید؟ مطمئن هستید که با نوع مراسم، مکان و رنگ پوستتان تناسب دارد؟ رنگهای مختلف و رایج برای لباسهای نامزدی را با هم مرور میکنیم.

یاسی/ آبی روشن

از آنجا که اغلب مراسمهای نامزدی، ساده و خودمانی و با تعداد میهمانهای کم است، لزومی ندارد که لباستان را با تزئینات مکان نامزدی هماهنگ کنید. لباسهایی با چنین رنگهایی از ملاحت زیادی برخوردار نیستند. مخصوصا برای خانمهایی که پوست روشن دارند. پوستهای گندمی و تیرهتر بیشتر سراغ این رنگها بروند زیرا با پوستشان سایهروشنی از بنفش یا سورمهای ایجاد میکند و آن وقت میتوانند با آرایشی با طیف بنفش یا حتی دودی زیباتر به نظر برسند. اگر در فضایی بزرگ میهمانی نامزدیتان برگزار میشود، از این رنگها استفاده نکنید زیرا به چشم نمیآید. در ضمن یادتان باشد این رنگ کمی خودمانیتر از بقیه رنگهاست و در ازدواجهای فامیلی بهتر است.

صورتی

بر خلاف تصور، نه زیاد روشنها و نه زیاد تیرهها اصلا نباید سراغ این رنگ بروند. کسانی که رنگ پوستشان صورتی است با پوشیدن چنین رنگی به سرخ بودن نزدیک میشوند که جالب نیست. پوستهای معمولی با رنگی ملایم صورتی را انتخاب کنند. اگر به طرحها و مدلهای ساده علاقه دارید این رنگ را انتخاب نکنید زیرا نمای خوبی پیدا نمیکنید. برای بهتر شدن لباس میتوانید از روبانهایی به رنگ ارغوانی یا حتی خاکستری استفاده کنید تا تونالیته آرایشتان هم راحتتر انتخاب شود. طلای زرد با این لباس زیبا نیست. پس به رنگ سرویستان هم دقت کنید.

لیمویی

تیرهها باید قدر این رنگ را بدانند. زیرا پوست بدنشان را یکدستتر نشان میدهد. هم لباسهای ساده و هم شلوغ در این رنگ خوب از آب در میآیند. لیمویی به پوستهای روشن هم بیشتر از رنگ صورتی میآید. هرقدر این رنگ به سمت زرد برود، ملاحت بیشتری پیدا میکند. البته یادتان باشد که رنگ زرد یکدست برای نامزدی خوب نیست. لیمویی به شما امکان انتخاب رنگهای مختلفی برای آرایش میدهد. در میهمانیهای رسمیتر هم بیشتر مورداستفاده قرار میگیرد.

نباتی/ طلایی

برای همه خانمها توصیه میشود. البته کسانی که چاقند بهتر است به جای طلایی، سراغ نقرهای بروند. این رنگها اصولا در جنسهای گوناگون در بازار پیدا میشوند و استفاده از دستکش و کیف و کفش با آنها جلوه بیشتری دارد. در ضمن آرایشگر شما هم برای انتخاب رنگ موها قدرت بیشتری دارد. نامزدیهایی که میهمانان بیشتری در آن حضور دارند، این رنگ را بیشتر میپسندند. جواهرات درشت و ساده و کمتر نگیننشان با این لباسها بهتر است. این رنگ برای عروسهای رسمی توصیه میشود.

نقره ای/ خاکستری

خیلی خاص؛ اصولا کمتر سراغ این رنگ میروند ولی باید بدانید که این رنگ این روزها بیشتر مورداستقبال قرار گرفتهاند. اگر از چهرهای ساده و معصوم برخوردارید، سراغ این رنگ نروید زیرا ملاحت را از چهرهتان میگیرد. این رنگ برای رنگ آرایش از تنوع کمتری به نسبت طلایی و نباتی برخوردار است ولی از طرف دیگر برای نمونههای ساده و تخت در لباسها خیلی خوب مینشیند. این رنگ لباس برای عروسهایی که دوست دارند متفاوت باشند توصیه میشود. مخصوصا خاکستری روشن و مات که کمتر دیده شده است.

تاریخ: 01 ژوئن 2014
نویسنده: رضا ایرانی
نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت