نایت ملودی » سرگرمی » نایت پلاس » ماشین و موتور » سوناتا ۲۰۱۵ رونمایی شد

با تکیه بر طراحی کاربردی نیروی پیشرانه مناسب و کیفیت بالا ، سوناتا یکی از کلیدهای موفقیت و محبوبیت برند هیوندا در سرتاسر جهان شد. و حالا هیوندا با عرضه مدل ۲۰۱۵ سوناتای خود با طراحی کاملا جدید و به کارگیری جدیدترین تکنولوژی های روز قصد دارد بار دیگر محبوبیت این خودرو را افزایش دهد.

سوناتای ۲۰۱۵ ظاهری کلاسیک تر و با وقارتر نسبت به مدل های ۲۰۱۱ – ۲۰۱۴ این خودرو دارد. این طراحی جدید مدیون به کارگیری زبان طراحی Fluidic sculpture است که در طراحی هیوندا جنسیس ۲۰۱۵ نیز از آن استفاده شده است. مدل ۲۰۱۵ کمی عریض تر و درزاتر از مدل قبلی است و به نسبت فضای داخلی بیشتری دارد. تغییرات ایجاد شده جزئی هستند اما مجموع همین جزئیات باعث شده تا محصول نهایی متفاوت جلوه کند. اسپ,یلر جدید عقب با طرح کروم ، خروجی اگزوز دوبل و LEDهای استاندارد در طول روز از دسته این تغییرات هستند.

طراحی داخلی اتاق مدل جدید نیز کمی رسمی تر شده کلیدهای کنترلی داشبورد در مدل جدید در دسته های افقی و با کمی زاویه نسبت به راننده طراحی شده اند. طراحی کلیدهای داشبورد تا حدودی شبیه مدل اوپتیما شرکت کیا شده است فرمان نیز در مدل جدید طراحی اسپرت دارد.

تغییرات جزئی در مورد مشخصات تئوری سیستم پیشران سوناتا نسبت به مدل های قبل صورت گرفته اما هیوندا ادعا می کند که خودرو پاسخگویی بهتری نسبت به رفتار راننده خواهد داشت. مدل پایه سوناتا ۲۰۱۵ موتوری ۴٫ ۲ لیتری ۴ سیلندری با ۱۸۵ اسب بخار نیرو دارد و مدل ۲T این خودرو موتور توربو شارژ با توربین کوچکتر که ۲۴۵ اسب بخار نیرو تولید می کند دارد. در هر ۲ حالت خودرو مجهز به گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک با کنترل دستی شیفت سونیک با انتقال نیرو به چرخ های جلو است.

در مدل جدید طراحان تمرکز زیادی به روی کم کردن صدای داخل کابین داشته اند. طبق اظهارات هیوندا مواد عایق صدای بیشتری در فایر وال و زیر درپوش موتور و زیر کف خودرو قرار داده اند تا جای ممکن از صدای داخل کابین کم کنند.

بسیاری از تکنولوژی های جدید موجود بر روی هیوندا جنسین جدید بر روی سوناتا ۲۰۱۵ نیز وجود دارد. سیستم هشدار ترافیک پشت خودرو ، هشدار خروج از لاین ، کروز کنترل فعال . هشدار وجود خودرو در نقاط کور راننده بر روی آینه های  جانبی از جمله آنها است. سوناتا جدید ۷ ایربگ را برای سرنشینان در نظر گرفته که یکی از آنها برای زانوی راننده است. سوناتا در مدل های اخیر موفق شده نشان ۵ ستاره را از موسسه امنیت خودروی llHs کسب کند . قابلیت جدیدی که به سوناتا اضافه شده باز شدن خودکار درب صندوق عقب خودرو است. به این صورت که اگر سوئیچ خودرو همراه داشته باشید و برای ۳ ثانیه در پشت خودرو کنار در قرار بگیرید. صندوق عقب به صورت خودکار باز می شود.

سیستم اطلاع رسانی و سرگرمی سوناتا ۲۰۱۵ نیز به روز شده است. و در حال حاضر شامل دستورات صوتی از طریق بلوتوث ، ارتباط ماهواره رادیویی ، اتصال USB و ipad در تمام نسخه ها در یکی از مدل ها سیستم ناوبری با صفحه نمایش ۸ اینچی نیز قراردارد که با بسیاری از اپلیکیشن های موجود هماهنگی دارد. مدل هایی که سیستم ناوبری دارند قابلیت پشتیبانی از فرامین صوتی سیری اپل را نیز دارند. آپشن سیستم صوتی اینفیتی ۴۰۰ واتی نیز موجود است .

مدل ۲۰۱۵ هیوندا در اوایل تابستان امسال برای فروش آماده می شود.

عکس های سوناتا ۲۰۱۵

عکس های سوناتا ۲۰۱۵

عکس های سوناتا ۲۰۱۵

عکس های سوناتا ۲۰۱۵

عکس های سوناتا ۲۰۱۵

عکس های سوناتا ۲۰۱۵

عکس های سوناتا ۲۰۱۵

عکس های سوناتا ۲۰۱۵

عکس های سوناتا ۲۰۱۵

عکس های سوناتا ۲۰۱۵

عکس های سوناتا ۲۰۱۵

عکس های سوناتا ۲۰۱۵

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت