نایت ملودی » ورزش » فوتبال » فوتبال ایران » حواشی فوتبال ایران » قلعه نویی از خالکوبی پای بازیکن استقلالی عصبانی شد!+عکس

خالکوبی بازیکن استقلالی

به گزارش پارس به نقل از ۹۰: اکثر اهالی فوتبال تلاش دارند به نوعی روزنامه خواندن خود را انکار کنند و نمی‌دانیم چه اصراری دارند که کسی متوجه نشود هر روز روزنامه‌ بدست آنها می‌رسد و سطر به سطر آن را می‌خوانند! امیر قلعه‌نوعی یکی از این افراد است که هرگاه با او در مورد مطلب درج شده در یک روزنامه بپرسید با این جواب روبرو خواهید شد که این مطلب را ندیدم زیرا اصلا علاقه‌ای به خواندن نشریات ورزشی ندارم.
اما دیروز اتفاقی رخ داد که متوجه شدیم سرمربی آبی‌پوشان نه تنها روزنامه‌ می‌خواند، بلکه با حساسیت بیشتری هم آن را مورد مطالعه قرار می‌دهد!
جریان از این قرار است که دیروز عکسی در روزنامه ۹۰ از آخرین تمرین استقلال قبل از دیدار مقابل بوریرام منتشر شد. در این عکس سیاوش اکبرپور در کنار فرهاد مجیدی، نیکبخت و منتظری در حال مرور تمرینات تاکتیکی بود، اما آنچه در این عکس از چشم قلعه‌نوعی دور نماند خالکوبی روی پای راست اکبرپور بود. البته سیاوش در تمرینات روزهای گذشته با حساسیت خاصی این خالکوبی را می‌‌پوشاند ولی مثل اینکه در آخرین تمرین قبل از بازی با بوریرام فراموش کرد که این موضوع ممکن است برای او مشکلاتی بوجود بیاورد.
خالکوبی اکبرپور در شرایطی لو رفت که ما در روزنامه نود بدون نیت آن را به چاپ رساندیم و می‌شود گفت اصلا متوجه این نکته نشده بودیم ولی این موضوع از چشم قلعه‌نوعی دور نماند تا مهاجم تیمش را بخاطر چاپ شدن عکس خالکوبی پایش مورد ماخذه قرار بدهد.
سرمربی استقلال خطاب به اکبرپور گفت که صد بار به تو گفتم حواست به خالکوبی پایت باشد تا سوژه عکاسان نشود ولی تو هیچ اهمیتی نمی‌دهی و حالا ببین که خالکوبی پای تو چه حواشی برای استقلال بوجود می‌آورد.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت