نایت ملودی » سرگرمی » فال و طالع بینی » فال روزانه » فال روزانه۲۱ مردادماه

فال روزانه

فروردین:  مهم نیست که شما چه تصورات خوب و خوشی برای انجام دادن کارهای حیرت‌آور دارید، آنچه که اهمیت دارد این است که شما مجبورید به سختی کار کنید و جان بکنید. ممکن است وسوسه شوید با شجاعت کامل از زیر کار فرار کنید، ولی این فکر خوبی نیست. فقط باید تحمل کنید و دم نزنید و هرآنچه که از شما انتظار می‌رود را انجام دهید. امروز برای ریسک کردن وقت مناسبی نیست.

اردیبهشت: خصلت آرام بودن و ثبات قدم شما باعث برنده شدنتان در مسابقه نمی‌شود، چرا که شما امروز خیلی حس رقابتی ندارید. شما معمولاً می‌خواهید کارهایی را انجام دهید که قبلاً تعهد داده بودید، برای اینکه برایتان خیلی مهم است که همیشه آدم قابل اعتمادی باقی بمانید. اما شاید لازم نباشد که این کارها را به خاطر بردن گوی سبقت از دیگران انجام دهید؛ اسم این کار رقابت نیست؛ فقط کاری را انجام دهید که فکر می کنید بهترین کار است.

خرداد: امروز یک نفر بهتان حرفهای خیلی خوبی می‌زند، بنابراین باید این حرفها را آویزه گوش خود کنید. ابتدا تمام حقایق را بررسی کنید تا بفهمید که چرا حرفهایی که قبلاً زده‌اید با واقعیت تناقض دارد. به همه حرفها گوش دهید، بنابراین شما قادر خواهید شد قبل از اینکه یک برنامه را به کار ببندید تمام نقصهای مهم آن را متوجه بشوید. حتی اگر همه چیز خوب و عالی به نظر می‌رسد، فراموش نکنید که فقط نباید  یک روی سکه را ببینید.

تیر: امروز شاید دوست نداشته باشید با آرامش و به همان روشی که قبلاً کارهایتان را انجام می‌دادید کار کنید. شما دوست دارید کار جدیدی بکنید، اما نمی دانید چه روشی بهترین روش است. پس نظر همکارانتان را هم بپرسید، به خاطر اینکه افراد دیگر از زاویه دید دیگری به کار شما نگاه می‌کنند. اینک حتی تغییرات کوچک در روش کاری و اصلاح کردن نگرشتان، می‌تواند به اندازه کافی رضایت خاطر شما را فراهم آورد.

مرداد: شما اصلاً نمی توانید از دست مشکلات و مسائل عاطفی فرار کنید؛ این مشکلات هرجا که بروید مثل سگی که پای آدم را گاز می‌گیرد دنبالتان هستند!! اما اگر شما بخواهید مشکلات عاطفی که مربوط به گذشته هستند را حل نشده رها کنید، مطمئناً این گاز!! به شما صدمه می‌زند. با قبول کردن جایگاه خود در زندگی نقطه ضعفهای خود را بپذیرید، اما سعی نکنید با بازنگری کردن گذشته خود بینش جدیدتان را تغییر دهید. در عوض آینده خود را رقم بزنید.

شهریور: اگر روزها خیلی سریع می گذرند، شما این قدرت را دارید که حرکت آن را کند کنید. البته این سخن به معنی این نیست که می توانید تقویم را دستکاری کنید و یا اینکه بعضی از فعالیتها را از برنامه کاریتان حذف کنید. شما می توانید با کاستن از استرسهای درونی ناراحتی‌ها و مشغولیتهای روزمره‌تان را کمتر کنید. گرفتن یک تصمیم ساده و ۱۵ دقیقه در روز تفکر کردن می تواند به خود شما امکاناتی که دارید را نشان دهد.

مهر: شما امروز با قاتی کردن رویا و واقعیت با یکدیگر حسابی عقلتان را از دست می‌دهید!!! به علاوه در حال حاضر می‌توانید خیلی خوب داستان سر هم کنید، اما شما همچنین می‌توانید دیگران را متقاعد کنید آنچه که به نظر شما واقعی است را باور کنند. این می‌تواند ترکیب قدرتمندی از عشق باشد، برای اینکه رابطه‌ای که برپایه اعتماد باشد می‌تواند کوه‌ها را هم از جا دربیاورد. ولی بهتر است که رویاپردازی را رها کنید و به واقعیت نزدیک بشوید.

آبان: امروز شما زیاد به وظایف اجتماعی خود اهمیت نمی‌دهید، برای اینکه واقعاً دلتان نمی‌خواهد که انرژی‌تان را به خاطر افراد دیگر تلف کنید. شما ترجیح می‌دهید بهترین چیزها را برای یک شخص خاص و یا فقط برای خودتان تنها نگه دارید. هنوز هم انجام دادن کاری که شما را از انزوا بیرون بیاورد مفید خواهد بود. پس بهتر است به جای اینکه در تنهایی به سر ببرید با دیگران همکاری داشته باشید.

آذر: ابراز کردن احساسات خود در مقابل دیگران شاید آنها را خسته کند، ولی در عین حال کسانی را که دوستشان دارید را به شما نزدیک‌تر می‌کند. امروز شما به جای اینکه روش و شیوه خود را تغییر دهید، بیشتر دوست دارید بحثهای فلسفی داشته باشید و همچنین کمتر به مسائل عاطفی توجه می‌کنید. اما بعضی وقتها خیلی خوب است که آنچه در دلتان دارید را بیرون بریزید، حتی اگر این تبادل نظر خیلی ارزشمند و مفید نباشد.

دی: پنهان کردن احساساتتان کاری محتاطانه به نظر می‌رسد، به خصوص اگر دوست داشته باشید فرد تأثیر گذاری باشید. اما وقتی شما احساسات خود را سرکوب نکنید، شادتر ، سالم تر و در محل کار فرد مهم‌تری خواهید بود. باوجود این زیاد هم خوب نیست که با صحبت کردن در مورد پیشرفتهای شخصی‌تان همکارانتان را خسته کنید. حقیقت را به آنها بگویید، اما حس کنجکاوی آنها را  کاملاً ارضا نکنید تا بعداً پشیمان نشوید.

بهمن: فکر کردن زیاد به دوستانتان باعث شده شما تصمیم بگیرید تمام دوستان و قوم و خویش خود را برای یک مهمانی به خانه‌تان دعوت کنید. اما هرکسی را که می شناسید دعوت نکنید، چون احتمال دارد همه آنها به خانه‌تان بیایند و جمع کوچک شما تبدیل به جمعیت خیلی زیادی شود. پس اگر تصمیم گرفته‌اید در ترتیب دادن مهمانی پیشتاز باشید، قبل هر چیز زمان کافی بگذارید و برای آن خوب برنامه‌ریزی کنید.

اسفند: شما تمایل دارید عضو یک گروه شوید و به خاطر همین امروز با فداکاری کردن در محل کار می‌خواهید دیگران را تحت تأثیر قرار دهید. هیچ مشکل حادی وجود ندارد: اتفاقات خیلی زیادی در زندگی خصوصی شما رخ داده است و در عین حال در محل کار نیز تقاضاهای زیادی ازتان می‌شود. فراموش نکنید که مجبور نیستید بین زندگی شخصی و کاری خود یکی را انتخاب کنید. شما اگر هم از نظر فکری و هم احساسی برای آنها زمان بگذارید می‌توانید به هردوی آنها برسید.

تاریخ: 12 آگوست 2013
نویسنده: رضا ایرانی
دسته بندی: فال روزانه
نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت