نایت ملودی » ورزش » فوتبال » فوتبال ایران » حواشی فوتبال ایران » خطر خط خوردن از لیست ۱۸ نفره علی دایی!

علی دایی

پایگاه خبری پیک خبر:

بازیکنان پرسپولیس معتقدند علی دایی خصوصیات ویژه و به خصوصی دارد. آنها معتقدند در صورتی که دایی متوجه اخم و ناراحتی چهره بازیکنان در تمرین بشود نامشان را از لیست ۱۸ نفره خط می‌زند!
در بازی اول پرسپولیس محمدرضا خانزاده و در دیدار با ذوب‌آهن امید عالیشاه از لیست ۱۸ نفره خط خوردند تا هر دو بازیکن به این موضوع معترض باشند. از آن جا که خانزاده بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس به شمار می‌رود و اصلا فکرش را نمی‌کرد برای بازی با تراکتورسازی از لیست خط بخورد و در بازی دوم فقط نیمکت‌نشین شود اما چنین اتفاقی برای بازیکن جوان و ملی‌پوش پرسپولیس رخ داد تا او از این اتفاق متعجب شود.

همچنین امید عالیشاه نیز به سرنوشت خانزاده دچار شده تا بداند رقابت‌ سختی برای حضور در ترکیب اصلی دارد. اما بازیکنان پرسپولیس معتقدند علی دایی خصوصیات اخلاقی منحصر به فردی دارد، او در تمرین روی چهره بازیکنانش زوم می‌شود و اگر ببیند بازیکنی با ناراحتی و چهره‌ای عبوس تمرین می‌کند نامش را از لیست ۱۸ نفره خط می زند!

حتی یکی از بازیکنان پرسپولیس می‌گفت اخلاق دایی دستم آمده از این به بعد فقط می‌خواهم در تمرین با چهره‌ای خندان حاضر شوم تا خط نخورم. همچنین دایی از دست حسین ماهینی ناراحت است و هر روز به خاطر بی‌حوصلگی و چهره اخموی این بازیکن به او گیر می‌دهد. دایی هر وقت ماهینی را می‌بیند به او می‌گوید باز این آقای اخمو آمد اگر بخواهی بی‌حوصله‌ تمرین کنی تو را از لیست خط می‌زنم!

متلک‌های پی در پی دایی به ماهینی باعث شده تا این بازیکن جایگاهش را در خطر ببیند و از این رو سعی می‌کند مطابق خواسته‌ علی دایی تمرین کند.

در هر صورت بازیکنان پرسپولیس برای اینکه در لیست ۱۸ نفره باشند به زور هم که شده خودشان را خندان و خوشحال نشان می‌دهند تا دایی به خاطر اخمشان به آنها گیر ندهد.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت