نایت ملودی » سرگرمی » فال و طالع بینی » فال روزانه » فال روزانه۱۷ مردادماه

فال روزانه

فال روزانه متولدین فروردین

امروز شما پول زیادی در جیبتان دارید. این پول را عاقلانه سرمایه گذاری کنید تا خرجش نکنید. اگر خرج های کوتاه مدت را برای سودمالی بلندمدت سرمایه گذاری کنید بهتر است. روابط مثبت و اجتماعی شدن ها امشب بیشتر می شود. سعی کنید از دوستان نزدیک و عزیزان خود دیدن کنید. حس می کنید که انگار تغییرات زیادی کرده اید. ولی امروز درک جدیدی به دست می آورید. متوجه می شوید که آنچه معمای رابطه شما را سخت تر کرده بود چیست و می خواهید محیط مثبتی برای درمان مشکلات درست کنید. شما کاملاً آماده اید تا به این امر دست یابید. آیا شما در سمت و سوی رویاهای خودتان کار می کنید یا رویاهای فردی دیگر؟ این سوال مهمی است که باید از خودتان بپرسید. باید هدفی که برایتان مهم است را بیابید، در غیر این صورت ناامید خواهید شد.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز روز جالبی برای شماست به شرطی که چشم و گوش خود را به روی فرصت هایی که پیش می آید باز نگه دارید. نترسید و با چالش های جدید روبرو شوید. حتی اگر از توانایی های خود مطمئن نیستید، آنها را به آزمون بگذارید. اگر دیگران به شما شک دارند شاید شما هم به خودتان شک کنید. دوستان تازه ای می یابید، پس لبخند را فراموش نکنید. بعضی روزها کارهای زیادی هست که باید انجام شود و امروز می تواند یکی از آن روزها باشد. شما از عشقتان ناراحت هستید و از او گله دارید. احساس می کنید که باید دیدگاه و رفتار خود را با او عوض کنید. تعجبی ندارد که عشق شما برایتان مشکل ایجاد کرده است، شما زیادی نسبت به او تعصب افراطی دارید. خودتان همه چیز را شروع کرده اید. در محل کار فردی از شما اطلاعاتی را پنهان می کند که برای پیشبرد پروژه ای به آن نیاز دارید. تا وقتیکه این تکه از پازل را نیابید قدم شغلی بزرگ بعدی را نمی توانید بردارید. دوراندیش باشید و یک جا بیکار ننشینید.

فال روزانه متولدین خرداد

شما بالاخره حس می کنید که پیشرفت هایی صورت می گیرد. شما قصد دارید بعضی از پروژه ها را که مدتهاست روی آنها کار می کنید تمام کنید. بعد از ساعت ها دقت و تمرکز، آخرین اصلاحات را انجام می دهیم و کار را تمام می کنید. باید منتظر پاداش باشید زیرا مهارت های شما فوق العاده هستند. شما از حس واقعی رضایت لذت می برید. شما روزهایی مثل امروز را توفانی می دانید. وقتی شور و حرارت رابطه بالا می رود، شما طعمه حرف ها و افکار قرار می گیرید. این فکرها در ذهنتان می گردند و می دانید که باید تغییری در دیدگاه خود بدهید. باید به تعطیلات بروید یا به روشی سازنده طرز فکر خود را عوض کنید. ذات رویایی و فانتزی شما برایتان پرفایده است، ولی تنها در صورتی که با تمرکز و دقت همراه باشد. اگر در رویکرد خود نظم داشته باشید، امروز از هدف خود بازمی مانید. تلاشتان را بکنید و خلاقیت را با سختکوشی ادغام کنید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز روز خلاقیت و اشتیاق است. خونتان داغ است و اشتیاق در سرتان می پیچد. اگر کمی شانس داشته باشید امروز عشق را می یابید. اگر نه، باید راه دیگری بیابید. دوستان خود را به پیاده روی دعوت کنید. شما روحیه اجتماعی شدن را دارید. اگر صمیمیت نباشد، به جایی نمی رسید. شما زمان زیادی را با درد و رنج مشکلات این رابطه گذرانده اید. حالا که این را درک می کنید باید شروع به رفتن به مرحله بعدی نمایید. امروز روز بسیار مثبتی است و باید حس خود نسبت به آینده، اولویت ها و ارزش های خود را مد نظر قرار دهید. با اراده جلو بروید. امروز معقول و متعادل رفتار کنید. اطرافیان شما سعی می کنند را در مورد ایده جدید یا خریدن چیز جدیدی متقاعد کنند. تسلیم آنها نشوید. بعداً از این کار پشیمان خواهید شد. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که بر کارتان تمرکز داشته باشید.

 

فال روزانه متولدین مرداد

امروز شما کمتر الهام می گیرید. ناامید نشوید. پروژه موردنظر شما هر چه هست زودتر آن را شروع کنید، حتی اگر فکرتان جای دیگری است. گاهی کمی نظم و ترتیب لازم است تا به پاداش های موردنظر دست یابید. شما از تغییر تدریجی و آرامی که در زندگی شما مدتی است رخ داده آگاهید. امروز یکی از آن روزهایی است که باید نگاه دقیق تری به چیزهایی بیندازید که نیاز به تغییر دارند. روابط دائماً در حال تغییر هستند و شما هم همینطور هستید. این یک واقعیت زندگی است که باید روی آن حساب کنید، پس با جریان پیش بروید. از دانایی دیگران برای کمک به پیشبرد نهایی پروژه ای استفاده کنید که امیدوارید زود تمام شود. شما از ایده های خودتان خسته شده اید. حالا زمان آن است که از ایده های یک نفر دیگر کمک بگیرید. یک دیدگاه جدید همه آن چیزی است که حالا نیاز دارید.

 

فال روزانه متولدین شهریور

شاید حس کنید که در آن واحد در چندین جهت می دوید. آنقدر احساس پراکندگی می کنید که فکر نمی کنید به چیز مهمی دست یابید. ماهیت امروز همین است. شما خرده کاری های زیادی دارید که باید تمام کنید. وقتی تمرکز نداشته باشید، دقت به کلیت قضیه سخت می شود. امروز هر کاری که لازم است انجام دهید تا نوبت به چیزهای بزرگتری برسد. آنچه از آن ترس دارید، انحراف از هنجارها یا هر تغییر یا تأخیری در برنامه هایتان است، در واقع از مجهول ها و ناشناخته ها می ترسید. امروز باید تصمیم دشواری بگیرید. یا باید امروز به مجهولات مربوط به رابطه خاصی بپردازید که تغییرات زیادی به همراه دارد، یا در همان گوشه خاک گرفته خودتان بمانید و تکان نخورید. نگذارید دیگران امروز شما را به عجله بیندازند، زیرا کار شما زمان می برد. سرعت خود را تنظیم کنید و فشاری که از سوی دیگران تحمیل می شود را نادیده بگیرید. شما می دانید که چطور کارتان را انجام دهید، پس به صدای خودتان گوش دهید و انجامش دهید.

فال روزانه متولدین مهر

امروز دوست دارید از مطالعه کتاب های خود لذت ببرید. دوست دارید که مدل موهایتان را عوض کنید یا رنگ های متفاوتی از لباس ها را امتحان کنید. خارج شدن از روتین همیشگی می تواند جالب باشد، حتی اگر فقط به معنای خریدن عینک آفتابی بانمک یا لباس گل گلی باشد. شما احساس سبکی و نشاط بیشتری می کنید. شما امروز را به چند دلیل به یاد خواهید داشت. امروز یکی از آن زمان هایی است که شما تصمیم می گیرید به چیزی که واقعاً می خواستید ولی کمی می ترسیدید بله بگویید. اگر نمی دانید منظورمان از این حرف چیست، به زودی خواهید فهمید و فرد مهمی در زندگی تان پیدا می شود. از انرژی امروز بهره ببرید. شما ایده، منابع و اراده تکمیل پروژه مهمی را دارید، ولی متأسفانه تمرکز و دقت ندارید. امروز نظم و انگیزه نداشتن نمی گذارد به جایی برسید. بیشتر تلاش کنید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز به همه جنبه های زندگی دوباره فکر می کنید. اگر فکر می کنید کار شما آنطور که دوست دارید چالش برانگیز نیست، پس وقت ایجاد تغییر رسیده است. باید امروز ببینید که واقعاً چه می خواهید. شما توانایی زیادی برای خلاقیت دارید. اگر از این استعدادها استفاده نمی کنید، چرا شغلی پیدا نمی کنید که به شما اجازه رشد بیشتر را بدهد؟ چرا در زمان هایی که بیش از همه به تغییر نیاز دارید در مقابل آن مقاومت می کنید. امروز متوجه می شوید که واقعاً چه می خواهید. باید احتمالات آینده در رابطه فعلی خود را ببینید تا بتوانید اقدامی بکنید. امروز کائنات به شما کمک می کند که تصمیم درست را بگیرید. مافوق های خود را مانند دوستان و متحدین خود ببینید و فکر نکنید که آنها دشمنتان هستند. بهتر است که این افراد طرف شما باشند تا اینکه مقابلتان قرار بگیرند. نظر دوستانه و لبخند را فراموش نکنید.

 

فال روزانه متولدین آذر

شما آماده تغییر بزرگی در زندگی خود هستید. اینطور نیست که شما از حرفه خود یا زندگی شخصی تان ناراضی باشید. بلکه حس می کنید که چیز بزرگی را از دست داده اید و نمی دانید که آن چیست. هر فرصتی که پیش آمد آن را بپذیرید و خوب بررسی کنید. از طریق سفر و آموزش و تحصیلات بالاتر هم می توانید جواب های خود را پیدا کنید. در این راه از دوستان خود هم کمک بگیرید. شما همه چیز را در مورد تغییر بزرگ اخیر می دانید. پس چه چیزی امروز را خاص می کند؟ امروز روز محک یا نقطه بازشناسی در روندی که در آن هستید است. رابطه خاصی نیست در روند جدیدی قرار می گیرد. آیا تغییری که به آن فکر می کنید شروع یک رابطه شاد است؟ امروز شما در مخمصه ای جدی می افتید که رها شدن از آن دشوار به نظر می رسد، هرچه بیشتر تلاش می کنید بیشتر گیر می افتید. باید رویکرد جدیدی را مد نظر قرار دهید زیرا مشخص است که رویکرد قبلی جوابگو نیست.

 

فال روزانه متولدین دی

امروز انتظار ملاقات با فردی را داشته باشید که تأثیر فراوانی بر زندگی و حتی شغل شما می گذارد. اگر از کمبود پیشرفت در نردبان ترقی ناراحت هستید، نگران نباشید. این فرد جدید می تواند راهی به سوی ترقی به شما نشان دهد. علیرغم ناامیدی، باید به کارتان ادامه دهید. شما در مسیر درستی هستید، حتی اگر به آن شک داشته باشید. از کجا می دانید که همه چیز تیره و تار خواهد شد، در حالیکه هنوز قدم اول را برنداشته اید؟ راهی برای دانستن آن وجود ندارد و از منظر شما تعیین آن سخت است. دوست خاص شما منتظر است که اقدامی بکنید، ولی شما هنوز شک دارید. بگذارید صادق باشیم، با موقعیت فعلی تان، شما چه چیزهایی را از دست می دهید؟ امروز روز بهتری برای سازگاری با شرایطی است که سعی می کنید شروع کنید. هر نقشه جدیدی که امروز می کشید احتمالاً وقت تلف کردن خواهد بود. سعی کنید از چیزی عصبانی نشوید.

فال روزانه متولدین بهمن

شما چند ماهی است که سخت کار کرده اید و در زندگی و شغل خود هیجان زیادی داشته اید. اگر تغییرات برای بهتر شدن شرایط هنوز رخ نداده اند، بالاخره اینطور می شود، صبر داشته باشید. ترفیع در پیش دارید و افزایش حقوق می گیرید. تعجب نکنید، مدتهاست که منتظرش بودید. امشب باید جشن بگیرید. تغییر برای شما چیز غیرمنتظره ای است و گاهی خیلی سریع اتفاق می افتد. انرژی شما به شما کمک می کند تا نیاز به پیشرفت آهسته و مداوم در حوزه روابط را درک کنید. می دانید که شما نیاز دارید که صراحت بیشتری داشته باشید. اگر شروع به رک و راست بودن کنید، از آنچه بعداً اتفاق می افتد تعجب می کنید. شما در جایگاه خوبی برای اقدامات شغلی عاقلانه هستید، ولی یادتان باشد که باید منعطف باشید تا این اتفاق بیفتد.

فال روزانه متولدین اسفند 

سرزمین های دور و فرصت های تازه امروز اهمیت می یابند. چشم و گوش خود را به روی فرصت هایی که پیش می آید باز نگه دارید زیرا این فرصت ها از منابع غیرعادی و غیرمنتظره می آیند. شما آماده نوعی تغییر در زندگی شخصی و حرفه ای خود هستید. بر عهده شماست که در هر مسیری که می خواهید قدم های لازم را بردارید. شرکت کردن در چند کلاس برای پیشرفت در کار کافی نیست. اگر می خواهید هدیه خاصی که در رابطه شما مخفی است را کشف کنید، باید راز باز کردن آن را بدانید. شما باید با دقت آن را بگشایید. در هر صورت هرچه در این کار تأخیر کنید، بیشتر افسوس خواهید خورد. بگذارید همکاران شما عیب و نقص های موجود در نقشه شما را ببینند. زمان آن رسیده که تغییر چشمگیری در شغل خود صورت دهید، ولی این فقط با استفاده از دانایی دیگران امکان پذیر است. شما این تغییر را با چشم خودتان تشخیص نمی دهید.

تاریخ: 08 آگوست 2013
نویسنده: رضا ایرانی
دسته بندی: فال روزانه
نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت