نایت ملودی » سرگرمی » نایت پلاس » تکنولوژی » معرفی باریک ترین لپ تاپ جهان!

نازک ترین و سبک ترین لپ تاپ دنیا

شرکت MSI که پیش‌تر لپ‌تاپ GS70 را در نمایشگاه Computex به نمایش گذاشته بود، هم‌اکنون آن را به عنوان سبک‌ترین و باریک‌ترین لپ‌تاپ مخصوص بازی در جهان به صورت رسمی عرضه کرده است.

به گزارش فارس به نقل از تِک‌اسپات، تولید رایانه‌های شخصی مخصوص بازی‌های ویدیویی به صورت قابل‌حمل هرگز به سادگی امکان پذیر نبوده است و شرکت‌های تولیدکننده همواره برای سبک بودن این محصولات مشکلات فراوانی را پیش‌رو داشتند. اما در اخبار جدید اعلام شده است که شرکت MSI باریک‌ترین و سبک‌ترین لپ‌تاپ مخصوص بازی‌های رایانه‌ای در جهان را تولید کرده است.

تاکنون شرکت‌های فراوانی اقدام به تولید رایانه‌های قابل حمل مخصوص بازی‌های رایانه‌ای کرده‌اند که البته هیچ یک از آن‌ها موفق نشدند محصول سبک و باریکی را وارد بازار کنند. اما شرکت MSI که پیش‌تر لپ‌تاپ GS70 را در نمایشگاه Computex به نمایش گذاشته بود، هم‌اکنون آن را به عنوان سبک‌ترین و باریک‌ترین لپ‌تاپ مخصوص بازی در جهان به صورت رسمی عرضه کرده است.

این لپ‌تاپ ۰٫۸۵ اینچ ضخامت دارد و اندکی از رقیب اصلی خود یعنی Razer Blade Pro باریک‌تر ساخته شده است. این محصول با بدنه آلومینیومی خود وزن کمتری دارد و مجموع وزن آن حدود ۲٫۵ کیلوگرم اعلام شده است.

این لپ‌تاپ باریک و سبک پردازنده Haswell اینتل را در خود جا داده است و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به پردازنده گرافیکی GTX 765M انویدیا، نمایشگر ۱۷٫۳ اینچی با کیفیت ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، سیستم SteelSeries برای نمایش رنگ‌ها، صفحه‌کلید با چراغ‌های ویژه و … اشاره کرد.

لپ‌تاپ GS70 با قیمت پایه ۱۷۹۹ دلار و در دو مدل وارد بازار شده است که بر این اساس ۱۰۰ دلار نسبت به مدل قبلی خود گران‌تر است. هر دو مدل از این لپ‌تاپ شامل ۱۲۸ گیگابایت حافظه جامد SSD و ۷۵۰ گیگابایت حافظه داخلی HDD یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه جامد SSD و یک ترابایت حافظه داخلی HHD به دست کاربران می‌رسند.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت