نایت ملودی » خانواده » روابط عاطفی » آیین همسرداری » هفت دلیل مرسوم خیانت آقایان

خیانت به همسر

چرا آقایان خیانت می کنند؟ دلیل آن می تواند صمیمیت، کنترل یا … یا فقط اعتیاد به روابط جنسی باشد؟ کارشناسان روابط جنسی به چند دلیل خیانت آقایان اشاره می کنند.

۱٫ آنها از صمیمیت خودداری می کنند.

گیل سالتز، روانپزشک و پزشک عمومی می گوید: «بعضی از مردان خیانت می کنند تا از صمیمیت واقعی اجتناب کنند. زیرا صمیمیت آنها را می ترساند، بنابراین آنها با خیانت کردن، خود را از همسر یا نامزد خود دور می کنند.» بدین ترتیب نیازی نیست که کاملاً به یک نفر اعتماد کنند و در نتیجه آسیب روحی نمی بینند. فکر آنها در مورد صمیمیت و اعتماد کردن اینگونه است.

۲٫ آنها به صمیمیت نیاز شدیدی دارند.

بر عکس مورد فوق، بعضی از مردان در جستجوی صمیمیت در خارج از رابطه خود هستند. به گفته امیلی مورس کارشناس روابط جنسی بعضی از زوج ها از هم دور می شوند و درباره کمبود صمیمیت در بینشان با هم حرف نمی زنند. وقتی این اتفاق می افتد، بعضی از مردان فکر می کنند بجای حرف زدن راحت تر است که خیانت کنند.

 خیانت به همسر

۳٫ آنها در ماه عسل گیر کرده اند.

می دانید که منظورمان چیست – در اول کار از هم سیر نمی شوید. ولی پس از مدتی، همه چیز راحت تر به نظر می رسد… که این چیز بدی نیست. بعضی از مردان همیشه به دنبال آن شور و شوق و هیجان ماه عسل هستند و جای دیگری به دنبال ان می گردند.

۴٫ آنها می خواهند کنترل در دست خودشان باشد.

دکتر سالتز می گوید بعضی از مردان وفادار نیستند چون می خواهند در رابطه ای که دارند کنترل و قدرت دست خودشان باشند و خیانت کردن توپ را در زمین آنها نگه می دارد.

۵٫ آنها اراده ندارند.

مورس می گوید که بعضی از مردان خیلی ضعیف اند. آنها مرتکب رابطه جنسی دیگری می شوند فقط بدین علت که فرصتش پیش آمد و آنقدر قوی نبودند که به این فرصت جواب منفی بدهند. درست مثل شانه خالی کردن از تعهد است.

۶٫ تا بحال گیر نیفتاده اند.

به گفته دکتر سالتز، همه خیانتکاران خیانت خود را تکرار نمی کنند، ولی شاید هم بتوانند این کار را بکنند – به خصوص اگر تا بحال به این فکر نکرده باشند که اصلاً چرا این کار را کرده اند یا اگر اصلاً دیگران برایشان اهمیتی نداشته باشند و فقط به خودشان فکر کنند.

 خیانت به همسر

۷٫ آنها به دنبال تنوع هستند.

این نکته را هم به یاد داشته باشید: بعضی از مردها خیانت می کنند حتی اگر زنی که با او هستند را بسیار دوست داشته باشند. مورس می گوید: «مردها به خیانت خود اعتراف می کنند زیرا به تنوع نیاز شدیدی دارند. ولی علیرغم خوشبختی فراواان در رابطه کنونی، خیانت می کنند.» … بله، این مضحک و غیرقابل قبول است.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت