نایت ملودی » سلامت » سلامت خانواده » پوست ، مو ، زیبایی » ۱۰ راهکار معجزه آسا برای افزایش رشد و مقاومت ناخن ها!

ناخن

۱-پنبه را اغشته به روغن زیتون کرده و بر روی ناخن هایتان بمالید این کار باعث میشود ناخن هایتان سریعتر رشد کرده و مقاومت بیشتری در برابر شکستی ویا آسیب داشته باشند.

۲-انواع لبنیات و گوشت ها و حبوبات به علت وجود فراوان پروتیین و کلسیم باعث مقاوت بیشتر و رشد سریع تر ناخن ها میشود.پس مصرفشان در این عامل نیز تاثیر فراوان دارد.

۳-ناخن هایتان را زمان زیادی در معرض رطوبت قرار ندهید رطوبت زیاد باعث میشود ناخن ها سست شده و ترک بخورند.

۴-از برخورد مواد شیمشیایی بان ناخن هایتان تاحد امکان بپرهیزید این نوع مواد هم بررشد و هم بر استکام ناخن ها تاثیر منفی بسیاری دارند.

۵-ناخن هایتان را به شکل چهارگوش سوهان کشیده و مرتب کنید سپس گوشه هایش را کمی گرد کنید این نوع کوتاهی و مرتب کردن ناخن ها باعث رشد منظم ناخن میشود. و ناخن های زیباتری خواهد داشت.

۶-از کندن پوست اطراف ناخن خودداری کنید این عمل باعث میشود ناخن هایی سست داشته باشید و امکان شکستنشان نیز افزایش مییابد زیرا پوست اطراف ناخن نقش بستر را برای ناخن ایفا میکند.

۷-از ناخن گیر ها و سوهان های تیز و مقاوم استفاده کنید تا به ناخن هایتان فشار وارد نکنند.

۸-دستانتان را با استفاده از کرم های مرطوب کننده مرطوب کرده و ماساژ دهید و ناخن هایتان هم نیز هنگام مرطوب کردن دستانتان چرب و مرطوب کنید این روش باعث میشود ناخن هایی زیبا و خوش فرم و مقاوم داشته باشید.

۹-از پد های ناخن استفاده کنید زیرا استون باعث خشک شدن بیش از اندازه در برخی از ناخن ها میشود و این عامل هم مصوب شکستی ناخن میشود.

۱۰-زدن لایه ای نازک از لاک های براق کننده ناخن هم سبب ایجاد قشری مقاوتی بر روی ناخن میشود و هم سبب زیبایی و درخشندگی ناخن ها.

نظرات
30 نوامبر 2013 :: ساعت 17:59
غزاله

مرسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسی

08 ژانویه 2014 :: ساعت 14:06
ویدا

ممنون استفاده کردم

16 مارس 2014 :: ساعت 14:02
سارا

ممنون خیلی موثربود………

13 ژانویه 2015 :: ساعت 17:47
مینا

این روش تاکی طول میکشه تا ناخن ها رشد کنه

16 جولای 2015 :: ساعت 14:58
ترنم

وای مرسی عالی بود

21 دسامبر 2015 :: ساعت 10:45
ثنا

من گیتار می زنم ناخنم از ته ششکسته به نظر تون این کار موثره

06 اکتبر 2016 :: ساعت 14:40
نازگل ..

عالی بود ممنونم

نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت