نایت ملودی » ورزش » فوتبال » فوتبال ایران » حواشی فوتبال ایران » آیا نکونام در استقلال خواهد ماند؟

جواد نکونام

علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال اعلام کرد این بازیکن در لیست تیمش قرار دارد اما امیر قلعه‌نویی ترجیح داد همچنان مبهم درباره وضعیت او حرف بزند و بگوید: “ببینم خدا چه می‌خواهد.”

به گزارش ایسنا، نکونام در آستانه جلسه امشب با علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال به ایسنا می‌گوید: “ابتدا باید بگویم من در استقلال دیدگاه مالی نداشته و استقلال را دوست دارم. بارها این موضوع را گفته‌ام. باز هم می‌گویم دوست دارم در این تیم بمانم. من دنبال پول نیستم، کما اینکه فصل گذشته بالای ۶۰ درصد از قرارداد خود را از استقلال نگرفتم. اگر دنبال پول بودم مثل خیلی از بازیکنان پیش از پایان فصل در رسانه‌ها اعتراض می‌کردم ولی گفتم حداقل استقلال از طرف من تحت فشار قرار نگیرد به همین دلیل پس از پایان رقابت‌های لیگ و در حالی که می‌دانستم در این شرایط رسیدن به پولم بسیار سخت است، حرف زدم. این نشان می‌دهد که من دیدگاه مالی نداشتم.”

او در پاسخ به این سوال که آیا فصل آینده در استقلال می‌ماند توضیح می‌دهد: “طرفداران بدانند که من دوست دارم بمانم ولی حالا اگر استقلال من را نمی‌خواهد، این بحث دیگری است. نمی‌دانم چر استقلالی‌ها روشن درمورد من حرف نمی‌زنند و تناقض در حرف‌های مسئولان باشگاه وجود دارد.”

نکونام با اشاره به فصل پیش‌رو می‌گوید: “فصل آینده برای من بسیار مهم است. خیلی دوست دارم با استقلال قهرمان آسیا شوم و بعد به جام جهانی بروم و بتوانم با تیم ملی کشورم افتخار بیافرینم.”

امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال در مصاحبه اخیر خود درباره نکونام شفاف حرف نزند و تنها گفت: “جواد زحمت‌های زیادی کشیده اما یک سری مسائل است که باید رعایت کرد.”

نکونام در پاسخ به این سوال که چه مسائلی را رعایت نکرده است، می‌گوید: “ابتدا امیدوارم درباره شرایط من روشن صحبت شود. درباره سوالی هم که کردید باید بگویم من سال‌ها در اسپانیا و باشگاه اوساسونا بازی کردم. این باشگاه در یکی از حرفه‌ای‌ترین لیگ‌های دنیا بازی می‌کند. در فوتبال اروپا بر خلاف ایران اگر بازیکن کوچک‌ترین تخلفی کند و بر خلاف چارچوب‌های باشگاه عمل کند، با او برخورد خواهد شد. قانون و چارچوب نیز برای همه یکسان است و نه فقط برای یک بازیکن. ۶ سال در اسپانیا بودم و همیشه سعی کرده‌ام اصول را رعایت کنم و در چارچوب فوتبال حرفه‌ای برخورد کنم. به همین دلیل هیچ گاه مشکلی بین من و اوساسونا پیش نیامد. سال‌ها نیز برای تیم ملی و باشگاه‌های ایران بازی کرده‌ام و بازیکنان و مربیانی که با من بودند می‌توانند درباره اخلاق و رفتار من درون باشگاه و تیم شهادت بدهند. حتی طرفداران تیم ملی و استقلال هم می‌توانند شهادت بدهند که آیا رفتاری غیر حرفه‌ای با آن‌ها نیز داشته‌ام یا نه. همواره به همه و مربیانم احترام گذاشته‌ام و برای امیر قلعه‌نویی نیز ا حترام بسیار زیادی قائل هستم. چارچوب‌های فوتبال حرفه‌ای را می‌شناسم و می‌دانم چه کاری خوب است و چه کاری بد است. کارنامه من نیز مشخص است. نمی‌دانم شاید منظور از این حرف‌ها، مسائل خارج از این چارچوب باشد. به هر حال امیدوارم استقلالی‌ها درباره من و شرایطم حداقل با هواداران شفاف حرف بزنند و با آن‌ها روراست باشند.”

او در پایان و در آستانه جلسه ۲۰:۳۰ امشب با فتح‌الله‌زاده در لارستان توضیح می‌دهد: “به احتمال زیاد جلسه‌ی امشب برگزار می‌شود. تاکید می‌کنم دوست دارم در استقلال بمانم و طرفداران بدانند اگر اتفاقی غیر از این افتاد، من مقصر نیستم.”

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت