نایت ملودی » ورزش » فوتبال » فوتبال ایران » اخبار فوتبال ایران » اسکورت ویژه دایی و پرسپولیسی ها

پرسپولیس

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس و علی دایی با درد‌سر و اسکورت پلیس موفق به ترک ورزشگاه تختی اردبیل شدند.

تیم فوتبال پرسپولیس در دومین دیدار تدارکاتی خود بعد از ظهر امروز موفق شد با نتیجه ۲ بر یک منتخب دانشگاه آزاد اردبیل را شکست دهد. در این دیدار حدود ۴ هزار اردبیلی پشت رختکن و درب ورزشگاه تختی پس از بازی ایستادند و برای پرسپولیس و تیم دایی شعار قهرمانی سر دادند. آنها همچنین به دلیل ازدحام شدید به خاطر عکس گرفتن با دایی و بازیکنان، پرسپولیسی‌ها را برای ترک ورزشگاه تختی دچار درد‌سر کردند که بالاخره پس از دقایقی با پادرمیانی پلیس و اسکورت ویژه موفق شدند ورزشگاه را ترک کنند.

به نقل از فارس، یک هوادار با آوردن پلاکاردی که روی آن نوشته بود دایی آرزویم عکس گرفتن با تو است وسط جمعیت قصد رسیدن به سرمربی قرمز‌پوشان را داشت که بالاخره با کمک پرسپولیسی‌ها این اتفاق افتاد و این هوادار به آرزویش رسید.

پرسپولیسی‌ها قرار است از فردا دوشنبه تمرینات خود را پیگیری کنند. آنها فردا در دو نوبت در ورزشگاه تختی اردبیل و صوابی نیر تمرین می‌کنند.

همچنین دایی برای امیر عابد‌زاده و نیلسون دو دروازه‌بان پرسپولیس که تازه دیروز و امروز به جمع سرخپوشان اضافه شده‌اند تمرینات ویژه‌ای را در نظر گرفته تا خود را به سایر بازیکنان برسانند.

پرسپولیس در اردوی اردبیل موفق شد در دو بازی تیم‌های آرتا سبلان و منتخب دانشگاه آزاد اردبیل را شکست دهد.

در پایان بازی علی دایی از کادر فنی و بازیکنان حریف تقدیر و تشکر کرد و به آنها خسته نباشید گفت. بازار گرفتن عکس یادگاری نیز بین بازیکنان دو تیم بسیار داغ بود.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت