مرتبط با این مطلب

فامیل دور

معاون سیما: «فامیل دور» کلاه قرمزی گوی سبقت را ربود

معاون سیما در مراسم تقدیر از برترین‌ برنامه‌های نوروزی تلویزیون، درباره‌ی برنامه‌ی «کلاه قرمزی» شبکه دو اینگونه اظهار کرد: در این برنامه تمام عروسک‌های «کلاه قرمزی» موفق بودند به خصوص شخصیت‌ فامیل دور که گوی سبقت را از سایر عروسک‌ها ربود.

علی دارابی همچنین گفت: بر اساس نظرسنجی‌ها و پیامک‌های ارسال شده در ارتباط با «پایتخت ۲»، بینندگان مطالبه‌ی ساخت «پایتخت ۳» را دارند و دوستان باید خودشان را برای ساخت سری سوم آماده کنند.

به گزارش سرویس تلویزیون ایسنا، معاون سیما در مراسم تقدیر از برترین برنامه‌های نوروزی شبکه‌های تلویزیونی، از سریال «پایتخت ۲» به جهت کارگردانی، فیلمنامه و بازی خوب و از سریال «آب‌پریا» به واسطه‌ی گفتمان توجه به محیط زیست، همچنین از برنامه‌های «کلاه‌ قرمزی»، «فیتیله» و … تشکر کرد.

علی دارابی در این مراسم ضمن تشکر از گروه «پایتخت ۲»، خاطرنشان کرد: از گروه «پایتخت ۲» تشکر می‌کنم که در فصل دوم توانست مخاطبان و رضایت بیشتری را جذب خود کند.

وی افزود: سریال «پایتخت ۲» به خاطر روایت آداب و سنت‌ها و همچنین فیلمنامه، بازی و کارگردانی خوب، مجموعه‌ی قابل تقدیری را ارائه کرد.

معاون سیما در ادامه با اشاره به سریال «آب‌پریا» مرضیه برومند، یادآور شد:‌ این مجموعه به واسطه‌ی گفتمان توجه به محیط زیست و همچنین توجه به اهمیت این حوزه در دنیا با داستان خوبی که داشت، پس از مدت‌ها توانست بینندگان را با کار خانم برومند پای تلویزیون بنشاند.

دارابی در ادامه از برنامه‌های ورزشی، مستند و معارفی شبکه‌های سیما که در ایام نوروز به روی آنتن رفتند، به عنوان پدیده‌ی تلویزیون در نوروز ۹۲ یاد کرد.

او در ادامه خاطرنشان کرد:‌ از میان برنامه‌های کودک تلویزیون، گروه فیتیله‌یی‌ها هم قابل تقدیر بودند.

معاون سیما در پی صحبت‌های خود با اشاره به فیلم‌های سینمایی تلویزیون در ایام نوروز، گفت: از میان ۳۰۷ فیلم سینمایی که در مدت طولانی بیست‌و چند روزه تعطیلات نوروزی به روی آنتن شبکه‌های تلویزیون رفتند، ۱۵۰ فیلم ایرانی بودند که سیما فیلم، شبکه دو و سه سیما سهم بیشتری در تولید این فیلم‌ها داشتند که جا دارد از آن‌ها تشکر کرد.

وی همچنین درباره‌ی کنداکتور شبکه‌های جدید تلویزیون، خاطرنشان کرد: کنداکتور خوب شبکه‌های جدید تلویزیون توانست با چیدمان مناسب مورد توجه بینندگان قرار بگیرد.

دارابی در پایان با اظهار امیدواری نسبت به اینکه سال ۹۲ تولیدات سیما کیفی‌تر شوند، تصریح کرد: امید است که سال ۹۲ شاهد این باشیم که تولیدات سیما کیفی‌تر شوند؛ بر این اساس این اتفاق عزم جدی برنامه‌سازان و مدیران را می‌طلبد.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت