نایت ملودی » فرهنگ و هنر » موسیقی » موسیقی ایران » اخبار موسیقی ایران » آلبوم «همین رضا صادقی منتشر شد/برای به دنیا آوردن این اثر، تکه پاره شدم

پوستر آلبوم همین رضا صادقی

آلبوم «همین…» با صدای «رضا صادقی» به صورت مرموز در بازار موسیقی کشور منتشر شد. آلبوم جدید صادقی در شرایطی در بازار موسیقی کشور منتشر شد که این خواننده در گفتگویی که چند هفته پیش در سایت منتشر شد، درباره مشکلات عدیده ای که برای انتشار این اثر برای او بوجود آمده بود، سخن گفته بود.

پوستر آلبوم همین رضا صادقی

صادقی ضمن تائید انتشار آلبومش و درباره چرایی انتشار این اثر با این سبک و سیاق و بدون هیچ تبلیغات و سر و صدایی گفت :« این آلبوم اولین آلبوم بود که برایبه دنیا آوردن آن «سه زارین» لازم بود و زایمان طبیعی و بدون دردی در کار نبود. » صادقی در ادامه صحبت هایش گفت: «برای به دنیا آوردن این اثر تکه پاره شدم ، چون طبیعی به دنیا نیامد.ولی از آنجایی که خدا با من است، این اثر سالم به دنیا آمد. حرف دیگری ندارم دیگر. فعلا همین…»

پوستر آلبوم همین رضا صادقی

علی نیکونیا (مدیر تولید و روابط عمومی موسسه آوای هنر) نیز ضمن تائید این خبر از دلایل این اتفاق صحبتی به میان نیاورد تا ابهامات درباره انتشار آلبوم جدید آقای مشکی پوش بیشتر و بیشتر شود.

پوستر آلبوم همین رضا صادقی

رضا صادقی در وب سایت شخصی اش مینویسد :

بعد از تمام مشکلات و سنگ اندازی ها بالاخره البوم رضا صادقی منتشر شد ..

انتشار این البوم بسیار بی سر و صدا و آرام انجام شد و در سکوت کامل به شهر های ایران روز قبل انتشار ارسال شد

خدارو شکر میکنیم که لبخندش همیشه گرم بخش وجود ما بود …

همه اینبار ایستادیم با کفش آهنی …

پوستر آلبوم همین رضا صادقی

پوستر آلبوم همین رضا صادقی

تاریخ: 16 آوریل 2013
نویسنده: رضا ایرانی
نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت