نایت ملودی » اخبار » سیاست » واکنش آیت‌الله جزایری به شعار تحریک‌آمیز احمدی‌نژاد

آیت‌الله جزایریآیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، شامگاه امروز بیست و سوم فروردین ماه در دیدار با جمعی از نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی، محورهای سخنان خود را به فاز دوم هدفمندی یارانه ها، گرانی ها و تورم بالا در کشور و انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا اختصاص داد و گفت: طرح هدفمندی یارانه ها در گذشته کمکی برای مستضعفان و روستاییان بوده است اما در این وضع گرانی اجرایی ساختن آن سبب آشفتگی جامعه می شود و باید تا همین حد نگه داشته شود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که اثرات منفی اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها بیشتر از اثرات مثبت است، اظهار داشت: با اجرای فاز دوم تلخی ها و مشقت ها بر شیرینی ها و لذت ها غلبه خواهند کرد و تا همین حد کافی است و تدبیری جهت کنترل گرانی ها در کشور اندیشیده شود.

رییس شورای عالی حوزه علمیه خوزستان با تأکید بر این که افزایش یارانه ها در برهه کنونی به صلاح مملکت نیست، ابراز داشت: اجرایی کردن فاز دوم هدفمندی یارانه ها مضر است؛ چراکه مردم به همین مبلغی که به آنها پرداخت می شود قانع هستند و انتظار دارند که قدرت خرید آنها متزلزل نشود.

به گزارش جهان، رییس جمهور در سفر به شهرستان شاهرود گفته است: اطمینان دارم که با یک حرکت آرام و آسان می‌شود ماهی ۲۵۰ هزار تومان به مردم داده و این حق مردم است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بخش دیگری از سخنانش به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا اشاره و خاطرنشان کرد: مسأله انتخابات بسیار مهم است که در این عرصه باید از نظرات یکدیگر استفاده کنیم.

آیت الله موسوی جزایری با تأکید بر این که مسأله انتخابات شوراهای شهر و روستا در خوزستان بسیار حائز اهمیت است، اظهار داشت: نتایج گذشته انتخابات شوراهای شهر و روستا در اهواز و دیگر شهرهای خوزستان بسیار نا امید کننده بوده و سبب دل آزردگی بسیاری از مؤمنان و دلسوزان شده است.

وی با بیان این در انتخابات آتی شوراهای شهر و روستا در خوزستان باید افراد مؤمن و مورد اعتماد وارد عرصه شوند، اظهار داشت: گروه هایی از مؤمنان پیش قدم شوند و لیست ارائه دهند در غیر این صورت شاهد تشتت آرا خواهیم شد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با تأکید بر این در شهر اهواز باید افراد اصلح رأی بیاورند، تصریح کرد: گروه ها با احساس مسؤولیت وارد انتخابات شوراها شوند و از حذف، انحصارطلبی و تخریب دیگران پرهیز کنند؛ چراکه نیروهای متدین و دلسوز در همه اقوام خوزستان فراوان هستند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که در انتخابات شوراهای شهر و روستا شایسته گرایی را ملاک قرار دهیم، اظهار داشت: اهواز در چند دوره اخیر از انتخابات شورها عاقبت خیر نبوده است که از همه عزیزان نمایندگان و ائمه جمعه خواستاریم که افراد دلسوز و متدین را برای حضور در انتخابات را تشویق کنند.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت