نایت ملودی » اخبار » سیاست » واکنش مرتضوی به اتفاقات جلسه استیضاح

سعید مرتضوی

سعید مرتضوی، دعوت خود از فاضل لاریجانی برای برگزاری یک جلسه را کذب و عاری از حقیقت دانست.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی پیرامون مسائل مطرح شده در جلسه عصر روز یکشنبه مورخ ۹۱/۱۱/۱۵ مجلس شورای اسلامی گفت: پس از مراجعه شرکتی بین‌المللی جهت خرید تعداد زیادی از شرکت‌های تامین اجتماعی و تشکیل جلسه با هیات مدیره و مسوولان سازمان و انعقاد تفاهم نامه به نقل از مدیرعامل این شرکت متوجه شدیم که فردی به نام مرتضوی (روحانی) با جعل عنوان، پسرعموی اینجانب معرفی شده و با همکاری و هماهنگی دو نفر دیگر از جمله افرادی که در مجلس از آنان نام برده شد، از مسوولان این شرکت درخواست ۳۰ میلیارد تومان وجه می‌نمایند و به آنان تاکید می‌کند چنانچه از طریق این گروه اقدام نشود، امکان معامله با سازمان تامین اجتماعی میسر نیست و خود را صاحب نفوذ در سازمان و تصمیم‌گیرنده معرفی نمودند.

سرپرست سازمان تامین اجتماعی گفت: اینجانب پس از اطلاع از این امر به مسوولان شرکت مذکور تاکید نمودم که سازمان تامین اجتماعی هیچگونه ارتباطی با این افراد سودجو ندارد و آنان را در این رابطه از هرگونه ارتباط‌گیری سوء برحذر داشتم.

وی افزود: متعاقب این بحث و مسائلی که این گروه پیگیری می‌کردند مراتب به دولت محترم منعکس گردید و از اینجانب نیز پیرامون هویت فردی به نام مرتضوی (روحانی) و سایر افراد مذکور توضیح خواسته شد که شرح ماوقع را ارائه نمودم.

وی در ادامه افزود: در رابطه با ادعای آقای فاضل لاریجانی مبنی بر اینکه اینجانب او را به سازمان و جلسه دعوت کرده‌ام و خواسته‌ای از ایشان داشته‌ام کذب و عاری از حقیقت است.

مرتضوی توضیح داد: ایشان نیز قبل از ورود شرکت بین‌المللی مذکور برای خرید این اموال هیچ‌گونه ارتباطی با من چه به صورت حضوری یا تلفنی نداشته است و هنگامی که با مسوولان شرکت بین‌المللی مذکور پیرامون قیمت‌گذاری تعدادی از شرکت‌های سازمان جلسه داشتیم، اولین بار آقای مرتضوی (روحانی) با شماره سازمان تماس گرفت و اصرار داشت منشی سازمان تماس او را در جلسه مذکور به اینجانب وصل نموده و ارتباط دهد. وقتی من در حضور جمع ارتباط تلفنی را به زمان بعد از جلسه موکول نمودم، آقای مرتضوی (روحانی) به منشی سازمان گفت: به ایشان بگویید که آقای لاریجانی با شما کار دارد.

اینجانب در جمع مذکور که قابل تکذیب و انکار نیست اولین بار بود که با آقای فاضل لاریجانی تلفنی صحبت می‌کردم و در حضور جمع حاضر گفتم که تا به حال افتخار تماس تلفنی و ملاقات حضوری شما را نداشتم.

آقای فاضل لاریجانی در جمع مذکور از طریق تلفن درخواست وقت ملاقات نمود که برای حدود دو روز بعد به ایشان وقت ملاقات دادم.

وی ادامه داد: ضبط جلسات نیز با توجه به جعل عنوان صورت گرفته و مستنداتی که لازم بود در جریان این معامله و ملاقات‌های مربوطه به منظور رفع هر گونه اتهام در سازمان ثبت و ضبط گردید. بدیهی است در صورت بررسی پرینت تلفن سازمان و تحقیق از شهود حاضر در جلسه مورد اشاره، موضوع روشن خواهد شد.

وی در پایان افزود:این اقدامات خلاف قانون که توسط تعدادی افراد سودجو با جعل عنوان آغاز و با نیت‌های سودجویانه پیگیری شده، قابل تعقیب بوده که مراتب به مراجع ذیصلاح اعلام می‌گردد.

تاریخ: 04 فوریه 2013
نویسنده: رضا ایرانی
دسته بندی: سیاست
نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت