مجله پزشکی سلام زیر نظر گروه سلام از شهریور ماه سال ۱۳۹۵ با هدف ایجاد یک پایگاه اینترنتی جامع و به روز در زمینه های پزشکی ، سلامت و سبک زندگی کار خود را آغاز کرد .

موضوعات مورد هدف مجله پزشکی سلام :

عبارتند از : مقالات سلامت ، اخبار سلامت ، دانستنی های سلامت ، مقالات تخصصی و پزشکی ، تناسب اندام ، زیبایی ، تغذیه ، بیماری ها ، پوست و مو ، حرکات تمرینی و ورزشی ، روانشناسی ، زنان ، کودکان و بارداری می باشند.

مجله پزشکی سلام در نظر دارد تا با ارائه مطالب ترجمه شده و دقیق و اختصاصی از معتبر ترین منابع خارجی و روز دنیای سلامت و پزشکی و همچنین گردآوری تازه ترین خبر های حوزه های بهداشت، درمان، سلامت، پزشکی، دارو و … یک پایگاه اینترنتی کامل ، به روز و قدرتمند را در زمینه سلامت و پزشکی شکل دهد.

همچنین بخش جدیدی به تارگی با عنوان مراقبت از کلیه به این مجله اضافه شده که در آن به جدید ترین و مورد نیاز ترین مقالات روز در حوزه بیماری مزمن کلیوی یا همان CKD ، دیالیز و سبک زندگی و تغذیه و نکات آموزشی بیماران همودیالیزی و کلیوی پرداخته می شود. در این بخش همچنین به نکات پزشکی مورد نیاز پرستاران و خانواده بیماران دیالیزی نیز به صورت کامل و جامع با جدید ترین مقالات از معتبر ترین شرکت های روز حوزه دیالیز و مراقبت از کلیه نظیر شرکت fresenius ،  davitaو شرکت ایرانی آریاطب فیروز پرداخته می شود.

همچنین مقالاتی نظیر درمان ریزش مو  ، مقالات آرایشی و زیبایی ، مقالات تخصصی در حوزه دیالیز ، سرطان و … نیز در مجله وجود دارند.

اگر به دنبال یک مجله تخصصی و کاملا علمی جهت افزایش علوم پزشکی خود و همچنین مطلع شدن از آخرین اخبار سلامت و بهداشت و درمان می گردید، مجله پزشکی سلام قطعا یکی از بهترین گزینه ها برای شما خواهد بود و شما را نا امید نخواهد ساخت.

همچنین با عضویت در کانال تلگرامی این مجله میتوانید از جدید ترین اخبار و مقالات سلامت، به صورت روزانه در گوشی موبایل خود بهره مند شوید.